musis Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 når jeg skrur på pcen, og kommer inn i windows så fryser alt seg, og restarte av seg selv, ka kan være problemet, treng hjelp. cpu: intel core 2 quad 2.4 ghz. hovedkort: abit fatal1ty fp-in9 . ram: Corsair TWIN2X 6400C5DHX DDR2, 4096MB Kit w/two CL5 2GB Dimm's, E.P.P and DHX skjermkort: xfx geforce 9800 gtx corsair tx 750 w strømforsyning Lenke til kommentar
creaT Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 kanskje skrive litt mer om hva problemet er! hva som kommer fram på skjermen, lagger pcen "biiipp" lyder osv.. Lenke til kommentar
musis Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 skjermen blir bare svart, og restarter, skjer av og til sånn hær, har byttet hovedkortet engang allerede, men kan være på grunn av gammel chipset som ike støtte quad cpuer, e det noe brae hovedkort som jeg bør kjøpe maks pris 2000, Lenke til kommentar
creaT Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 skjermen blir bare svart, og restarter, skjer av og til sånn hær, har byttet hovedkortet engang allerede, men kan være på grunn av gammel chipset som ike støtte quad cpuer, e det noe brae hovedkort som jeg bør kjøpe maks pris 2000, kjører du en quad på et hovedkort som ikke støter quad cpuer?? de finnes mange brae hovedkort på markedet i dag. du kan få et bra et til 1500 kr. vet ikke hvor mye du vil gi for et? vis du har lyst å vent til oktober, desember så slipper intel sin neste sokkel lga 1366! vis du klarer å vente til da^^, Lenke til kommentar
musis Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 hovedkortet støtte quad, det står på eska, og selve info på sia til abit, men skal bytte ut alt til høsten, hovedkort, cpu, ram, og skjermkort, og strømforsyning, skal da ha amd phenom socket am3, 4 eller 8 gb ddr 3, 2 stk radeon HD 4870 x2 og en 1000 watt strømforsyning.så da blir jeg å selge cpuen, ram, skjermkort, og strømforsyning, en grei pris, 3000 kr, Lenke til kommentar
creaT Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 hovedkortet støtte quad, det står på eska, og selve info på sia til abit, men skal bytte ut alt til høsten, hovedkort, cpu, ram, og skjermkort, og strømforsyning, skal da ha amd phenom socket am3, 4 eller 8 gb ddr 3, 2 stk radeon HD 4870 x2 og en 1000 watt strømforsyning.så da blir jeg å selge cpuen, ram, skjermkort, og strømforsyning, en grei pris, 3000 kr, ok.. hvorfor AMD? Lenke til kommentar
musis Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) vel bedre, syns jeg, etter jeg gikk over til intel, bare problemer, begynner å bli lei å bytte ut deler,så nu til høsten blir alt untatt harddisk byttet ut, Endret 15. juli 2008 av musis Lenke til kommentar
creaT Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 vel bedre, syns jeg, etter jeg gikk over til intel, bare problemer, begynner å bli lei å bytte ut deler,så nu til høsten blir alt untatt harddisk byttet ut, kan få kjøpe kabinett av meg vis du vil? chieftec mesh kabinettet er kjøt rett etter jula 2007. pent brukt. har bare stått i et hjørne å dura;) Lenke til kommentar
musis Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 vel jeg glemte å ta med at jeg ikke skal bytte ut kabinett og harddisk, fordi kabinett e helt nytt, så jeg treng ikke nytt, treng bare nytt hovedkort, cpu, ram, strømforsyning og 2 skjermkort Lenke til kommentar
creaT Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 vel jeg glemte å ta med at jeg ikke skal bytte ut kabinett og harddisk, fordi kabinett e helt nytt, så jeg treng ikke nytt, treng bare nytt hovedkort, cpu, ram, strømforsyning og 2 skjermkort ok.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå