Gå til innhold

Gule sider navigasjon

bufodill

Anbefalte innlegg

Ser gule sider har lansert navigasjonstjeneste. (http://navigasjon.gulesider.no)

Jeg sitter på jobb akkurat nå, og får derfor ikke lastet det ned og prøvd det. 5 dagers gratis prøvetid.

Det er altså en betalingstjeneste, som i tillegg baserer seg på at du må laste ned kartdata via mobilnettet. Kan altså bli temmelig dyrt, og er i alle fall ikke noe for de som klager på nokias maps som i alle fall lar deg laste inn kart på forhånd. Årsprisen er også dyrere enn Nokias. Blir kanskje i beste fall en hit for de med gratis datatrafikk?

At man kan søke direkte på en person og så navigere seg frem er jo naturligvis praktisk, men i verste fall kan man jo søke på nett med mobilen, og copy + paste adressen (for de nymotens telefonene som støtter copy + paste :p)

Noen som har prøvd det? Noen synspunkter? Har ikke tenkt å prøve det så mye selv med det første, da jeg har dyr datatrafikk for tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hoi så spennende å svare på egen tråd.

Men jeg har nå så vidt rukket å se litt på programmet.

Det virker egentlig veldig bra, det tilbyr blant annet fotoboksvarsling.

Nå skal jeg ikke ut og cruise de nærmeste dagene, og betaler også for tiden 7,5 kroner pr. MB data (dyre Telia), så det blir ikke testet noe videre. Men jeg synes det virket som en spennende løsning for de som har gratis datatrafikk, så lenge man ikke krysser landegrensen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...