Triax Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Har formatert med xp og oppgradert hk,cpu og ram. Har fått lagt inn PM.8, men når jeg skal åpne det kommer følgende feilmelding: Init Failed: Error 100 Partition Table is Bad. Drive Mapper virker. Programmet virket jo greit tidligere, har ikke gjort noe endringer som jeg vet om. NTFS både før og etter formatering. Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Kan ikke si hva som er årsaken er, men hadde samme problemet. Avinstallerte PM8, og installerte PM7 . Da virket det. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hadde samme problem med en ødelagt HD, tok jeg den ut virka PT helt fint, samme skjedde med kameraten min! Lenke til kommentar
Triax Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Prøvde også full avinstalering, og la inn PM7. Men samme feilmelding. Har også sjekket C: med full Scandisk sjekk. Om det hadde noe å si. Får trøste meg med at det skyldes en programfeil i PM, og ikke maskinen min (tror og håper jeg da ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå