Gå til innhold

Er alle som spiller Guitar Hero på nettet dårlige tapere?


Anbefalte innlegg

Har endelig fått Wii'en på nettet, så selvsagt satte jeg meg ned med GH3 og GH: Aerosmith og tenkte jeg skulle ha det litt moro. Men neida, ble nok ganske skuffet.

 

Stort sett hver eneste gang skjer følgende:

 

* Sangen starter.

* Jeg leder etter en stund.

* Idioten jeg spiller med gidder ikke mer og logger av.

 

Er det virkelig ingen som våger å spille en hel sang om de vet de kommer til å tape? Det verste er når vi har syv sanger og idioten hopper ut midt i første sang. Hve er vitsen? Det er jo mer enn nok tid til å ta hevn i de neste.

 

En annen gang spilte vi tre sanger. Jeg tapte første og vant andre. Tredje sangen var svært jevn, men jeg vant til slutt. Aner ikke hvem jeg spilte med, men jeg vil herved takke ham/henne for en svært utmerket kamp. :)

 

Har andre de samme problemene? Jeg har gledet meg mye til å få GH på nettet, men dette var skuffende. Kommer selvsagt til å få GHIV etterhvert også, men det trekker seriøst ned om det ikke er mulig å spille på nettet uten å kunne fullføre en eneste sang. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, kan velge Ranked eller Unranked, men det blir ikke noe forskjell. Faktisk er det verre med Ranked fordi man da bare kan logge av, så man unngår at tapet registreres. Hva er vitsen? Er det virkelig så få folk som tør spille mot folk som er jevngode? Dette har for øvrig aldri vært et problem i andre spill jeg har prøvd på nettet som Mario Kart Wii.

Lenke til kommentar

I Mario Kart Wii får man sykt penalty om man dissconecter (med / uten vilje). En gang jeg DC fikk jeg ca -250 i rating...

 

Også spiller sikkert flere MK wii enn GH3 Aerosmith, og flere casual-gamers som ikke bryr seg så mye om ranking, men bare vil kjøre litt for å ha det gøy (min teori).

Lenke til kommentar

Jeg har ingen anelse om hvor flink folk er før kampen starter. Det eneste unntaket er om vi starter en Face-Off (eller Pro Face-Off, er ikke sikker) og han/hun har valgt Hard eller Expert. Jeg klarer meg brukbart på Hard på de fleste sangene, men de fleste som velger en høy vanskelighetsgrad vet hva de gjør og velger nesten utelukkende fra den siste gruppen eller TTFAF.

 

Det burde helt klart vært mulig å se en liste over folk som spiller, i stedet for å bare få en tilfeldig fyr å spille mot. Håper GHIV kan ha en bra onlinebit til en forandring, men akkurat nå tviler jeg. Det hjelper ikke hvor bra teknisk online-biten er om de aller fleste som spiller der er idioter. :(

Lenke til kommentar

Da er du enten heldig eller spiller veldig lite. :p Jeg har gitt opp å spille GH på nettet etter en svært dårlig erfaring med både GH3 og GH:A. Ville vært morsomt om folk som spiller Rock Band er mer normale, men RB Wii kan jo ikke engang spille på nettet. Får vel vente på neste GH og håpe på det beste, men det blir vel single-player og folk rundt en konsoll der også. :(

Lenke til kommentar
Da er du enten heldig eller spiller veldig lite. :p Jeg har gitt opp å spille GH på nettet etter en svært dårlig erfaring med både GH3 og GH:A. Ville vært morsomt om folk som spiller Rock Band er mer normale, men RB Wii kan jo ikke engang spille på nettet. Får vel vente på neste GH og håpe på det beste, men det blir vel single-player og folk rundt en konsoll der også. :(

 

Synd jeg spiller på 360 da, ellers skulle jeg tapt og vunnet med samme sinn jeg, og spiller faktisk endel.

En ting som irriterer meg er at man ofte kommer til en forlatt session når man søker, men at folk stikker under selve sangen kan jeg tenke meg er enda mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...