andre3028 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei. Har et problem her. At det verker/smerter i føttene mine og rundt spessielt rundt ankelen min hele tiden. Har hatt problemet i en måneds tid. Føles ut som jeg har gått på en tung fjelltur. Sånn føles det. Er det betennelse eller ka kan det være ? Er ganske irriterendes og smertefullt til tider, gjør arbeidsdagen min tyngre. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 Ingen som har noen svar eller teorier ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Uten at du har nevnt alderen din kan det virke litt som vokserverk, men er du over 18 er det neppe det. http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...ocumentid=24799 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Blir 18 om neste måned Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er det betennelse eller ka kan det være ? Da må du gi en bedre beskrivelse av problemet ditt. Det er umulig antar noe ut fra det du har skrevet. Vaio Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Er det betennelse eller ka kan det være ? Da må du gi en bedre beskrivelse av problemet ditt. Det er umulig antar noe ut fra det du har skrevet. Vaio hm, litt vanskelig å beskrive men det verker. Spessielt over fotbladet og rundt ankelen min. Verker som i veldig sliten. Kan jo bare hende at det er fordi eg er sliten men litt rart at det kommer nå og ikke før. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 ok. Generelt: Er området svulmet opp? Hevelse? Er området varmt? (Varmere enn andre steder) Er området rød? Er du subfebril? (Feber rundt 27.8grader - 28) Når startet det? Hvor er smerten: (Eksakt) Hvordan er smerten? (Stikkende? osv) Familie historie: Revmatiker? Tidlige skader? Personlig data: Alder: nest atten Kjønn: Mann? (mest sannsynlig) Høyde:? Vekt:? Aktivitet: (Veldig aktiv, lite aktive,?) osv.. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 ok. Generelt: Er området svulmet opp? Hevelse? Er området varmt? (Varmere enn andre steder) Er området rød? Er du subfebril? (Feber rundt 27.8grader - 28) Når startet det? Hvor er smerten: (Eksakt) Hvordan er smerten? (Stikkende? osv) Familie historie: Revmatiker? Tidlige skader? Personlig data: Alder: nest atten Kjønn: Mann? (mest sannsynlig) Høyde:? Vekt:? Aktivitet: (Veldig aktiv, lite aktive,?) osv.. verker ikke akkurat nå men skal ta å skrive opp alt det når smerten kommer så eg får kjent rundt skikkelig osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå