Ariane Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Heisann. Min far har nettopp fått seg ny bærbar pc på arbeid som inneholder office 2007. Min far er ingen kløpper på datamaskin og vil vel heller slenge hele dritten ned en skråning, men så er det nå en gang slik at vi ikke klarer oss uten dem. At den nye pc'n har office 2007 har skapt endel sinne og frustrasjon siden layouten er annerledes enn fra de tidligere versjonene. Mitt spørsmål er om det går an å finne frem til den klassiske versjonen slik at han lettere kan finne frem. Eller må jeg rett og slett installere en eldre variant som igjen kan skape krøll senere? Takk Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Det finnes programmer som simulerer de gamle verktøylinjene og menyene men så vidt jeg vet finnes det ingen på norsk. Det beste rådet vil være å venne seg til det nye designet. Det er kommet for å bli. Sjekk her for et eksempel: http://www.addintools.com/english/menuoffice/ Endret 15. juli 2008 av kjeklulf Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Eller installere open office som har et ganske så klassisk layout og er enkel i bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå