Tullegutt Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hallo. Jeg har et problem med den største disken min som stadig går i dvalemodus, hvilket gjør at resten av pc'n henger når disken "våkner" igjen. Noen som har vært borti noe slikt før? Bruker Windows Vista. Jeg mener at det finnes en innstilling i Vista men denne finner jeg selvsagt ikke igjen. MVH Leif. Lenke til kommentar
wunderbjarne Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hallo. Jeg har et problem med den største disken min som stadig går i dvalemodus, hvilket gjør at resten av pc'n henger når disken "våkner" igjen. Noen som har vært borti noe slikt før? Bruker Windows Vista. Jeg mener at det finnes en innstilling i Vista men denne finner jeg selvsagt ikke igjen. MVH Leif. Gå inn i kontroll panel. velg strøm alternativer. velg så Når skal pc'en gå i dvalemodus/sovemodus. Så velger du Forandre avansert strøm setting. Så veøger du harddisk og velger når den skal slå seg av. Lenke til kommentar
Tullegutt Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2008 Det funka.. Takk skal du ha. Hilsen Leif. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå