Gå til innhold

Nokia N82 eller LG KU990?

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg ny mobil å står mellom disse to. Noen som har erfaringer? Hvordan er skjermen på disse to? Jeg er ikke en avansert mobilbruker, men synes det er kult med ekstrating. Trenger ikke noe super internett, men det er jo bare 200,- forskjell på disse to med det abn jeg skal ha. Hadde vært supert om noen gadd å svare, BÅDE POSITIVE OG NEGATIVE.

Plis svar :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey! Om du synes det er kult med ekstrating, hadde det sikkert vært kult med en N82, siden det er en smarttelefon. Jeg hadde valget mellom de telefonene jeg å, og jeg valgte KU990 istedet for N82. Det er fordi jeg ikke trenger en smarttelefon, og fordi det følger med nyttige ekstraprogrammer til KU990, som google maps, bra nettleser, touchskjerm(ikke et ekstraprogram da)

Jeg synes KU990 ser MYE fetere ut også.

SKJERMEN er bedre på KU990. Kameraet er mye bedre på N82. VIDEOKAMERAET er mye bedre på KU990.

Mvh. Jon

Lenke til kommentar
Hey! Om du synes det er kult med ekstrating, hadde det sikkert vært kult med en N82, siden det er en smarttelefon. Jeg hadde valget mellom de telefonene jeg å, og jeg valgte KU990 istedet for N82. Det er fordi jeg ikke trenger en smarttelefon, og fordi det følger med nyttige ekstraprogrammer til KU990, som google maps, bra nettleser, touchskjerm(ikke et ekstraprogram da)

SKJERMEN er bedre på KU990. Kameraet er mye bedre på N82. VIDEOKAMERAET er mye bedre på KU990.

Mvh. Jon

Tusen takk for svar:). Har du hatt din LG lenge? Hvordan er skjermen? Er den slitt?

Lenke til kommentar

Mvh. Jon

Tusen takk for svar:). Har du hatt din LG lenge? Hvordan er skjermen? Er den slitt?

Jeg har ikke telefonen selv, men har bestillt:)

Flere i familien har den, og de har brukt skjermbeskyttelsen som følger med, og da blir ikke skjermen slitt.. Har også sett KU990'er som ikke har brukt skjermbeskyttelse, og skjermene er litt slitt, men det er akkurat som på hvilken som helst mobil. Skjermen er også så lyssterk at du ser ikke ripene når skjermen er på.

Når det gjelder kvalitet på skjermen: VELDIG bra skjerm til film og bilder! Har sett demovideoen som er med 50 ganger, minst:p Bedre enn N82:)

Endret av jonfla91
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har en LG KU990. DRITFORNØYD. Jeg hadde faktisk lurt på om jeg skulle kjøpe N82 eller KU990, og har ikke angra ett minutt på at jeg valgte KU990 - beste videomulighetene, og med 120fps er filminga genial. Hvis du enda ikke har bestemt deg - kjøp LG'en

Endret av RasmusThe1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...