Jozan Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Slik jeg ser det er det 3 muligheter her: 1. Microsoft slipper den store oppdateringen NÅ som en overraskelse slik at det skal bli mye oppstyr rundt alt dette. Husk at ingen vil røpe når Fall updaten egentlig kommer, dette skaper spenning og folk begynner å snakke om det, det blir uenighet om den kommer nå eller senere. Husk også at de egentlig har loves oss noen nye features som vi kan ha i høstferien (amerikanerne er ikke snaue med å saksøke, hvis de ikke får noe de har blitt lovet. Dette vet selvfølgelig Microsoft) 2. Updaten kommer senere, men de skaper usikkerhet om når den kommer for å gi emnet PR og få folk til å glede seg til den evt. kommer senere. De har kanskje håp om å selge flere boxer rett før oppdateringen. 3. De er rett og slett litt sløve og har ikke presisert ordentlig når den kommer/ de er kanskje ikke helt ferdige og vil teste ut systemet mens Live nå er nede så lenge/ de vil prøve å kjøre en BETA-versjon nå, men ha muligheten til å trekke det tilbake (fordi de ikke har lovt noe) hvis det ikke går så bra eller blir lite godt mottatt. Husk: det ville ikke vært god PR å "tease" oss på denne måten for så å ikke gjøre en dritt. Jeg sier ikke at det kommer til å skje noe, bare at dere må være litt forsiktige med å si at det helt garantert ikke gjør det.. Jeg håper på nr. 1! :!: Endret 30. september 2008 av Jozan Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Liker ikke det jeg ser egentlig. Har faktisk lyst å beholde alt måten det er på nå, men det er vel ikke mulig så. Du tenker da kun på tema? Du kan velge mellom det gamle og det nye temaet.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nei, man må bruke det nye temaet, men guide-menyen er veldig likt det nåværende dashbordet. Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Ja, men hvorfor kommer vi ikke inn på Live nå? I meldingen stod det PST som er Pasific Standard Time og er -8 UTC. Vi er UTC 1+. Det betyr at patchen starta kl 09:00 i går, og nå er klokka kvart over 9 Endret 30. september 2008 av Jozan Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Slik jeg ser det er det 3 muligheter her: 1. Microsoft slipper den store oppdateringen NÅ som en overraskelse slik at det skal bli mye oppstyr rundt alt dette. Husk at ingen vil røpe når Fall updaten egentlig kommer, dette skaper spenning og folk begynner å snakke om det, det blir uenighet om den kommer nå eller senere. Husk også at de egentlig har loves oss noen nye features som vi kan ha i høstferien (amerikanerne er ikke snaue med å saksøke, hvis de ikke får noe de har blitt lovet. Dette vet selvfølgelig Microsoft) 2. Updaten kommer senere, men de skaper usikkerhet om når den kommer for å gi emnet PR og få folk til å glede seg til den evt. kommer senere. De har kanskje håp om å selge flere boxer rett før oppdateringen. 3. De er rett og slett litt sløve og har ikke presisert ordentlig når den kommer/ de er kanskje ikke helt ferdige og vil teste ut systemet mens Live nå er nede så lenge/ de vil prøve å kjøre en BETA-versjon nå, men ha muligheten til å trekke det tilbake (fordi de ikke har lovt noe) hvis det ikke går så bra eller blir lite godt mottatt. Husk: det ville ikke vært god PR å "tease" oss på denne måten for så å ikke gjøre en dritt. Jeg sier ikke at det kommer til å skje noe, bare at dere må være litt forsiktige med å si at det helt garantert ikke gjør det.. Jeg håper på nr. 1! :!: Greit å være håpefull med god fantasi i tillegg, men... Den kommer ikke nå fordi den ikke er ferdig ennå. Så enkelt er det. Følg med på http://www.majornelson.com , og hør også på podcastene. Temaet har vært oppe mange ganger i hans og E's podcast siste tiden. Og de har gjentatt gang etter gang at denne nedetiden er for å foreberede ting for den store oppdateringen som kommer senere i høst. Det blir ingen nye funksjoner tilgjengelig for brukerne etter denne nedetiden og oppdateringen. De har gjort dette før også, før større oppdateringer. Og hva i all verdens slags nye features har de lovet i høstferien?? De har jo som sagt gjentatt til det kjedesommelig at det blir ingenting tilgjengelig nå. Senest i dag gjentok de dette. When the service returns, you will not have any new features and you will not have the new Xbox experience update. That will happen later this Fall. + at de nenver at arbeidet tar lengre tid enn planlagt. Og en ting til: Det der med ikke god pr osv... De har IKKE teaset oss i hele tatt!! De har jo hele tiden sagt at oppdateringen kommer senere i høst og ikke nå. Hvis man da fortsatt ikke forstår det så..ja. Endret 30. september 2008 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ur missing the point man! "This service maintenance will allow us to bring some exiting new features and functionality to you this holiday" Er jo bare suicide å skrive noe sånt hvis ingenting kommer.. Som sagt; jeg sier ikke at noe kommer til å skje, bare prøver å skape litt diskusjon. For God sake, riv dere løs fra alt Major Nelson sier og se for dere at det hele er en stor overraskelse Den nevnte setningen fra XBL vil GARANTERT gjøre at en del gamere saksøker dem hvis det ikke kommer noe.. Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Med 'this holiday' mener de nok julen, og ikke den norske høstferien Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Med 'this holiday' mener de nok julen, og ikke den norske høstferien Men Julen er da ikke på høsten, og at den kommer later this FALL er det i hvertfall ingen tvil om.. vet ikke når den evt. amerikanske høstferien er men.. men ja, jeg skjønner hva du mener Endret 30. september 2008 av Jozan Lenke til kommentar
Slempostmann Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg kommer jo ikke inn på xbox live nå... Står at det var noe galt med mtuen, og har fikset fdet nå. HVa skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
audiman200 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg kommer jo ikke inn på xbox live nå... Står at det var noe galt med mtuen, og har fikset fdet nå. HVa skal jeg gjøre? Som det står i flere andre poster, Xbox Live er nede... Lenke til kommentar
Slempostmann Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 okei.. så det er ikke pga oppdateringen som skulle være ferdig 0901 i dag? Lenke til kommentar
audiman200 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 okei.. så det er ikke pga oppdateringen som skulle være ferdig 0901 i dag? Jo, det er det. Men updaten tok lengre tid enn forventet. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Den neste 'holiday' i USA nå er Thanksgiving. Fjerde torsdag i November, altså den 27. Sier ikke at det er da oppdateringen kommer, men det er som sagt neste holiday. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 When the service returns, you will not have any new features and you will not have the new Xbox experience update. That will happen later this Fall. That will happen later this Fall. Fall. Fall. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Lol Lande, chill Måtte bare få fram poenget klart og tydelig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Haha, jeg lo ihvertfall Lenke til kommentar
Citus Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hva skjer egentlig med mine gamle themes? blir de borte siden den nye dingsen kommer?..får jeg Microsoft point tilbake? (tviler at jeg gjør det men altid fint å spørre ;p ) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 De har sagt alle gamerpitures og themes vil kunne brukes i det nye dashbordet. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ur missing the point man!"This service maintenance will allow us to bring some exiting new features and functionality to you this holiday" Er jo bare suicide å skrive noe sånt hvis ingenting kommer.. Som sagt; jeg sier ikke at noe kommer til å skje, bare prøver å skape litt diskusjon. For God sake, riv dere løs fra alt Major Nelson sier og se for dere at det hele er en stor overraskelse Den nevnte setningen fra XBL vil GARANTERT gjøre at en del gamere saksøker dem hvis det ikke kommer noe.. Neida, ingen gamere vil nok saksøke dem. Amerikansk "holiday season" regnes ofte som tidsperioden fra thanksgiving og fram til nyttår. Så.. de har ennå litt tid på seg. Den som venter på noe godt.. osv.., Den eneste som fikk overraskelse denne gangen var vel kanskje du som så for deg at det kom noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå