TMB Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Har kommet et gratis Vinterlandskapstema nå, premium theme. Ser bra ut synes jeg Noen metode for en silver-bruker å få dette på? Får du ikke lasta det ned? Er kun for XBL Gold. Men jeg laga meg en US konto, og lasta ned Aegis Wing gratis i samma slengen Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) timb, sender deg en 48 hour gold trial jeg fikk med Fable 2 på PM Kanskje dette kan hjelpe deg... Endret 15. desember 2008 av J-Core Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 timb, sender deg en 48 hour gold trial jeg fikk med Fable 2 på PM Kanskje dette kan hjelpe deg... Takker ;D Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Da kan jeg i samme slengen si at det ikke funker.. Fordi 48-timers trial er ikke gold, det er sølv med muligheten til å spill online i en begrenset tidsperiode på 2 døgn. Lenke til kommentar
claes Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg bruker en 1 måneds gold "trial" nå, og den funker som helt vanlig gold.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det stemmer. Det er en forskjell på de to. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg bruker en 1 måneds gold "trial" nå, og den funker som helt vanlig gold.. Ja, men det ER Gold. Det er ikke en 48 timers trial. Ordet "trial" er det engelske ordet for "prøve". Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg har silver meg fikk lastet det ned. Gold gikk ut den 11. des. Merkeli.. Lenke til kommentar
claes Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg bruker en 1 måneds gold "trial" nå, og den funker som helt vanlig gold.. Ja, men det ER Gold. Det er ikke en 48 timers trial. Ordet "trial" er det engelske ordet for "prøve". Jeg er klar over det, men det står "1 month TRIAL" på den jeg brukte og :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå