iStephano Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 ... Som jeg sa, når du velger og spille et spill fra drevet. "DVD rommet" Så spiller du fra plata. Mange som installerer spillet på HDD for og så trykke på "Play this game" fra drevet. (DVD rommen). Men det er feil, du skal jo trykke på f.eks Gears Of War 2 - Play from HDD. Da spiller du fra HDD. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er ikke feil. Trykker du play this game etter å ha installert på HDD, spiller man fra HDD. Ihvertfall på min 360. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Det er ikke feil. Trykker du play this game etter å ha installert på HDD, spiller man fra HDD. Ihvertfall på min 360. Samme her, såklart. "Bare Ban" er på villspor. Endret 6. desember 2008 av Steina Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har kommet frem til det jeg også.. But but, it isn't only only! Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ikke mye nisselue Var vinter lue da Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nettet mitt på live suger bigtime etter jeg oppdaterte til NXE den nye oppdateringa Noen som har opplevd noe av det samme? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det var flere, inkludert meg, som hadde mye problemer i går ihvertfall. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ja i går var xbl veldig ustabilt. Hadde store problemer med å koble til online spill. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det er ikke feil. Trykker du play this game etter å ha installert på HDD, spiller man fra HDD. Ihvertfall på min 360. Samme her, såklart. "Bare Ban" er på villspor. Dere aner ikke hva dere prater om ... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Joho! Det gjør vi det så! Huh, hva hadde alderen på en sånn post ment seriøst vært? Lenke til kommentar
ArTFul85 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Ja i går var xbl veldig ustabilt. Hadde store problemer med å koble til online spill. Var "Xbox live down for maintenece" igår.. derfor ustabilt.. litt etterdønninger ! Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) svar meg på denne er dere snill. Gikk det ikke an å spole i musikk du spilte av før oppdateringen? Har prøvd det meste jeg kan komme på nå men får ikke lov å spole i sanger lenger. Endret 7. desember 2008 av Sjokoladekake Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) Kan teste i morgen. Alt for trøtt nå. CD eller innlagt på disk? Kan ikke huske sist jeg spolte i en sang. Hva i all hverden skal du med det? Oppdatering: Jeg fikk ikke spolt i sanger når jeg spillte av en cd i NXE. Mener at jeg kunne gjøre det før, men er ikke sikker. Endret 7. desember 2008 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen som vet hvordan jeg kan sjekke om portene på routern er åpen, moderat eller stricked med NXE. Får når jeg kljører nettverkstesten får jef ikke noen "melding" eller informasjon om hvordan porten er satt opp. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Visst du ikkje får meld, tror eg portene er i orden. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Man kan også putte inn halo3 og kjøre noen runder matchmaking. Halo3 pleier å si ifra hvis man har moderat eller strict nat. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Veit jeg kan kjøre Halo 3, men har fått både melding om stricked og open i løpet av 1 time, så stoler ikke helt på det Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Jeg har noen ganger fått beskjed om at jeg ikke kan hoste Co-op i Gears 2, men jeg aner ikke om det har noe med NAT å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Er jeg den eneste som ikke har fått den nye klespakken? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 har du sett inne i karderoben din da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå