Merk. Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det var ikke mye nytt å skryte av, 1 ny jakke, 1 lue og 1 par hansker. Nisselue?? Hvis ikke er det litt skuff Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ikke mye nisselue Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ikke mye nisselue Dårlig saker altså. Burde også ha vært et jule-tema, med pakker og sånt på friends-lista i NXE. Samt en jule-gamerpic-pakke. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Men da må vi si i fra på nettsiden til xbox vøtt, der ser dem oss! Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Synes det er dritt at jeg bare har 20gb harddisk, får bare innstallert et par spill :S Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Digg med 120gb Nesten problemer med å fylle den opp Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvorfor skal du installere så mange spill? Har du bra nok lyd merker du ikke støy fra Xboxen uansett... Det å installere spill var liksom kult til å begynne med, dvs den første timen. Nå er det bare teit. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er ikke alltid det er kjekt å ha høy lyd når alle i huset bortsett fra deg sover, da skrur du gjerne ned lyden. Å da kommer Xbox støyen til sin rett, å da er det greit å ha spillet på HDD slik at du slipper unødvendig støy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 ok. for meg er det motsatt, å installere spill er et must... Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Javel, men det å vente 10 minutter før jeg kan spille gidder jeg ikke. Og jeg har bare 20 GB, så derfor har jeg ikke plass heller.. Men når man har 120 GB, forstår jeg at man har "uendelig" plass og kan stappe den full med alt mulig.. (: Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Når du først har innstalert et spill på HDD og startet det opp, er det ingen vei tilbake til bråkete Xbox 360, da er du i himmelen rett og slett Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jaja, merket ikke noen forskjell jeg.. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er sikkert fordi du installerer spillet på HDD men forsatt velger og spille den fra DVD`en.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Javel, men det å vente 10 minutter før jeg kan spille gidder jeg ikke. Og jeg har bare 20 GB, så derfor har jeg ikke plass heller.. Men når man har 120 GB, forstår jeg at man har "uendelig" plass og kan stappe den full med alt mulig.. (: kjekt det da, så kan du se på coveret og manualen til spillet mens du venter... og ha de mest spilte spillene på hdd, har selv COD4, Halo 3 og Gears 2 der, Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Javel, men det å vente 10 minutter før jeg kan spille gidder jeg ikke. Og jeg har bare 20 GB, så derfor har jeg ikke plass heller.. Men når man har 120 GB, forstår jeg at man har "uendelig" plass og kan stappe den full med alt mulig.. (: kjekt det da, så kan du se på coveret og manualen til spillet mens du venter... og ha de mest spilte spillene på hdd, har selv COD4, Halo 3 og Gears 2 der, Skulle ikke Halo 3 bli merkbart dårligere å spille vis du innstalerte det på HDD? Hvertfall det Bungie sa, at loading tidene og slik ville bli lengre? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Har Halo innstallert uansett jeg. For lydens skyld! Endret 5. desember 2008 av Laland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er visst lengre loadetider, ja. Men lydreduksjonen er på plass. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er sikkert fordi du installerer spillet på HDD men forsatt velger og spille den fra DVD`en.. Eh, tviler på at det går.. For når jeg installerte et spill, sto det ingenting om "Play from DVD", bare fra HDD. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Seff står det ikke det, men om du velger og spille fra drevet så kjører du DVD`en. Det jeg mente. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Seff står det ikke det, men om du velger og spille fra drevet så kjører du DVD`en. Det jeg mente. Hvor "kan" man velge det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå