Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden

Anbefalte innlegg

Er det noe mulighet å bytte tilbake til Gamle Dashboard?

Takk for svar.

Nei det er det ikke.

Jo, hvis du kjører "initial setup" og aldri logger på Live etter det, så kanskje det går. Ikke sikkert. Men da får du den gamleste versjonen av Dashboard. :/

Jeg kan ikke huske at initial setup sletter noe. Husker ikke at det gjorde det til meg...

Men NXE er jo mye bedre, gamle dashboard var bare stygt...

Hvis konsollen henger, kan det jo hende den er full av støv eller noe. Er den gammel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sikkert bare min maskin som er litt "sær", men stiller spørsmålet læll:

Er det noen som sliter med oppstart av spill via dashbord?

Til tider henger maskinen seg opp når jeg prøver å starte et spill via My Xbox, noe som aldri var tilfelle før NXE.

På Banjo kazooie Nuts and Bolts henger den seg i kanskje 12-13 sek, og så forsvinner lyden. Men så blir det plutselig bra igjen. Har skjedd begge gangene jeg har spilt det.

Endret av Lande
Lenke til kommentar

Noen andre som opplever utrolig texture popins(eller hva fasan det heter) på GTA IV ved spilling fra HDD? Det er helt utrolig, man kjører kanskje 500m, full gass bortover også ser man at veien blir borte og biler spawner helt random rundt omkring sånn at man kræsjer.

Lenke til kommentar
Noen andre som opplever utrolig texture popins(eller hva fasan det heter) på GTA IV ved spilling fra HDD? Det er helt utrolig, man kjører kanskje 500m, full gass bortover også ser man at veien blir borte og biler spawner helt random rundt omkring sånn at man kræsjer.

Og så har da de gått ut med at man ikke skal instalere gta på HD da

Lenke til kommentar

The winter collection is now available for your avatar

The next time you sign in to Xbox LIVE, be sure to check out the new winter items just released for your avatar. All of the items are completely free, so try them all on for JUST the right look.

Tip: It is easy to tell what is new when you are in the avatar editor, just look for the gold star. Any item of clothing with a gold star is new since your last sign in.

Lenke til kommentar

Og så har da de gått ut med at man ikke skal instalere gta på HD da

Hvor har de gjort det? Har spilt gta fra harddisken nå (fordi gears 2 suger så vanvittig p... på multiplayer) en stund uten noen problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...