Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor har det seg sånn at man kan få seg jentesveis og bruke sminke, men bare kan ta på seg herreklær...? :p

Hvorfor lurer du på det? :ph34r::p

Hehe, noe av morroa med Mii'er er å lage noen helt syke greier. :D Like sykt får du det ikke med Avatarer, men det la jeg spesielt merke til da jeg skulle velge klær. Det er jo bare streite klær, jo. Det var da jeg tenkte over mangelen på dameklær. Men er det sånn at man har valgt kjønn en eller annen gang da man oppretta Live-kontoen? Er det det som ligger til grunn for utvalget? Hvis de først skal skille på kjønna sånn, så syns jeg det er pussig at man kan velge Prinsesse Leia sveis på en mann. Hvorfor kan jeg ikke lage en skjeggete drag-queen, da, f.eks.? ;)

Lenke til kommentar

Det er spessielt to ting som irriterer meg grenseløst med NXE som ikke har blitt oppdatert fra forrige system.

1. Spoling i musikkfiler. Her sitter jeg med store filer fra nettradio (armin van buuren mixer) så kan jeg ikke spole til de sangene jeg har lyst å høre.

2. Dette er den mest irriterende tingen av dem alle. Bekreftelsesmeldingene - at du for hvert element du skal a) laste ned b) installere c) slette må - må bekrefte dette ved enda flere tastetrykk.

Her kunne de programmert slik at start-knappen var a) last ned direkte b) installer direkte - greit nok at sletting burde ha bekreftelse, men man burde kunne slette hele mapper med innhold (f.eks. alle videoene til ett spesifikt spill.

Noen andre som har synspunkter på dette? eller andre irriterende ting?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...