UNSCCapone Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Har lagt inn,Saints Row 2, Halo 3, Fable 2, Far Cry 2, Rainbow Six Vegas 2 og Guitar Hero 3, men kommer nok GTA 4 og, Dirt, Grid, COD 4+ Need For Speed Most Wanted i løpet av helgen. HAr ELite så har nok plass Endret 27. november 2008 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) fins det noen Premium themes som er gratis? Aldri hørt om Premium themes... Why so Serius? Endret 27. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Da endres bakgrunnen bak vennene dine på xbox dashboard+noe annet som jeg ikke kan sette fingeren på, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 noen er ihvertfall billigere under "black Friday" 180 poeng Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 noen er ihvertfall billigere under "black Friday" 180 poeng Var i USA på "Black Friday" det var kilometer lang kø utenfor alle elektrobutikker og lekebutikker. Det var helt CRAZY!!! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Har så langt bare installert Gears of War 2 og Banjo Kazooie: Nuts & Bolts. Skal legge inn Far Cry 2 og Army of Two etter vært også Ender vel opp med at jeg fyller disken unødvendig. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Finnes det noen jule klær til avatarene? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hvorfor har det seg sånn at man kan få seg jentesveis og bruke sminke, men bare kan ta på seg herreklær...? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hvorfor har det seg sånn at man kan få seg jentesveis og bruke sminke, men bare kan ta på seg herreklær...? Hvorfor lurer du på det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Bl.a annet fordi jeg veldig gjerne vil han noen av de luene jentene har... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Men det var ikke du som lurte på det Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Men jeg lurte også på det Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Men jeg lurte også på det Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hvorfor har det seg sånn at man kan få seg jentesveis og bruke sminke, men bare kan ta på seg herreklær...? Hvorfor lurer du på det? Hehe, noe av morroa med Mii'er er å lage noen helt syke greier. Like sykt får du det ikke med Avatarer, men det la jeg spesielt merke til da jeg skulle velge klær. Det er jo bare streite klær, jo. Det var da jeg tenkte over mangelen på dameklær. Men er det sånn at man har valgt kjønn en eller annen gang da man oppretta Live-kontoen? Er det det som ligger til grunn for utvalget? Hvis de først skal skille på kjønna sånn, så syns jeg det er pussig at man kan velge Prinsesse Leia sveis på en mann. Hvorfor kan jeg ikke lage en skjeggete drag-queen, da, f.eks.? Lenke til kommentar
arcatus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det er spessielt to ting som irriterer meg grenseløst med NXE som ikke har blitt oppdatert fra forrige system. 1. Spoling i musikkfiler. Her sitter jeg med store filer fra nettradio (armin van buuren mixer) så kan jeg ikke spole til de sangene jeg har lyst å høre. 2. Dette er den mest irriterende tingen av dem alle. Bekreftelsesmeldingene - at du for hvert element du skal a) laste ned b) installere c) slette må - må bekrefte dette ved enda flere tastetrykk. Her kunne de programmert slik at start-knappen var a) last ned direkte b) installer direkte - greit nok at sletting burde ha bekreftelse, men man burde kunne slette hele mapper med innhold (f.eks. alle videoene til ett spesifikt spill. Noen andre som har synspunkter på dette? eller andre irriterende ting? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Slette alle videoene til et spesifikk spill kunne jeg med det gammle utseende. Går sikkert enda. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg sliter med at xbox guide fryser, så blir den stående i et minutt eller to før det fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Samme her, men ikke bare i Guiden. Hele xboxen min har begynt å fryse i 3-40 sekunder ganske regelmessig. Før updaten hadde jeg ingen problemer med frysing utenom i Saints Row 2, men der er det spillets skyld. Ganske irriterende iallefall. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det er bare guiden min som fryser. Hadde ikke problemer med det før, så det er NXE som har skapt problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå