LucarioX Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Stilig! Tror dette blir ganske så bra jeg! Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nei, vi gidder ikke prøve å motvirke juksing, vi tillater det heller!Herregud for en teit tankegang. Ja -- for heldigvis kan vi ikke bruke PC-en til å kommunisere med trådløst headset frakoblet xboxen i dag -- da ville man kunnet jukse allerede! Flott at microsoft har blokkerert all chat på alle pc-er i femti meters omkredts fram til nå. Men har ingen foreldre reagert på at de ikke kan snakke i telefonen eller via skype når Kåre-Bob sitter på xboxen? [/sarkasme] For ikke å snakke om chat via PS3 mens man bruker 360. Mulighetene er endeløse. Nå er de tilgjengelig for alle, slik at ikke bare de beste/rikeste klanene kan jukse -- slik de alltid har (kunnet) gjort. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tror du misset poenget. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Som Chrissj påpekte for meg, lydene er jo helt forjævelige! Håper at valget med å skru av dashbord lyder fremdeles er der. Avatarene ser jo også ut til å ikke kunne "modnes". De ser barnslige ut samme hva du gjør med dem. Og jeg har fremdeles ikke sett noen god venneliste.En skjerm med masse random Avatars man må lete gjennom er så mye dårligere enn dagens liste at jeg spyr ved tanken om å bytte. Seriously, wtf? Utenom dette ser jeg veldig frem til oppdateringen og tror den vil bli bra for Xboxere. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 de gjør vel dette for å tilnærme seg ps3 brukere, dvs de minste av oss. men hvis man får bruke det gamle dashbordet så er vel det greit? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Man får ikke bruke det gamle dashbordet, hvor får folk det fra? Den nye Xbox-Guiden derimot, ser ut som det bladsystemet vi har i dag. Altså, når du trykker på Xbox knappen så kommer det opp en mini-utgave av dagens dashbord. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 ja, det var vel det jeg mente da Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Da har jeg oppdatert førsteposten litt med et par linker og info. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ser så tåpelig ut med de avatarene. Håper det er valgfritt. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg synes de nye avatarene ser veldig bra ut! Alt ser kjempebra, men som sagt tidligere her så har jeg fortsatt ikke sett noen bra visning av vennelisten. Håper de klarer å gjøre dette på en like bra måte som de har i dag. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg synes de nye avatarene ser veldig bra ut! Alt ser kjempebra, men som sagt tidligere her så har jeg fortsatt ikke sett noen bra visning av vennelisten. Håper de klarer å gjøre dette på en like bra måte som de har i dag. Finnes sikkert en venneliste integrert i guiden, slik som vi har i dag. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 We also take a look at the friends channel, which is where you’ll see your friends avatars (don’t worry…the friends list as you know it is still available in the guide.) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) We also take a look at the friends channel, which is where you’ll see your friends avatars (don’t worry…the friends list as you know it is still available in the guide.) En ting til man slipper å bekymre seg over. Tror xbox live er oppe igjen nå, siden Xbox.com er oppe. Endret 29. september 2008 av Lande Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 ikkje akuratt rette plassen og skrive dette men, er det mulig og laste ned uppdates til vanlige xbox 1 spill og ta dem på en minnepenn elelr noe? skulle spille fable i dag, men live er jo nede så får ikkje uppdate og da kan eg ikkje spille -.- Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 ikkje akuratt rette plassen og skrive dette men, er det mulig og laste ned uppdates til vanlige xbox 1 spill og ta dem på en minnepenn elelr noe?skulle spille fable i dag, men live er jo nede så får ikkje uppdate og da kan eg ikkje spille -.- Skal gå an å laste den ned fra Xbox.com og brenne på PC og smette den i boxen. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 prøvde å logge meg på xbox live nå, men gikk ikke. tok connection test, og den feila på "MTU" og ikke xbox live....får dere andre logga inn? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 (endret) prøvde å logge meg på xbox live nå, men gikk ikke. tok connection test, og den feila på "MTU" og ikke xbox live....får dere andre logga inn? Sjekk denne tråden. Endret 29. september 2008 av lektroluv Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 prøvde å logge meg på xbox live nå, men gikk ikke. tok connection test, og den feila på "MTU" og ikke xbox live....får dere andre logga inn? Sjekk denne tråden. takk Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Liker ikke det jeg ser egentlig. Har faktisk lyst å beholde alt måten det er på nå, men det er vel ikke mulig så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå