Christoffero89 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 dritt da, gidder ikke laste ned alle våpnene til bf bad company med de kodene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Vil man miste spill og lagrede spill på 1 player? Som Gomers sier, man mister bare spill oppdateringer, og det tar ikke lang tid å laste ned på nytt Hvis det er noen som tviler fordi ingen har lagt ut video med clearing av cache på NXE, så er det bekreftet at det fungerer når du installerer NXE sletter den automatisk cachen Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 dritt da, gidder ikke laste ned alle våpnene til bf bad company med de kodene Ikke ekstrainnhold. Oppdateringer, som "an update is avaible for your 360 game, you must update to play online" eller noe sånt. Lenke til kommentar
Freddemor Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Har lest ganske langt tilbake her, men finner ikke noe svar på spørsmålet til X91_Al_CaponeX: Hvordan aktiverer man automatisk innlogging? Hadde det før, men jeg skjønner ikke hvordan jeg gjør det Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hmm. Booter opp Xboxen min nå. Trykk på Xbox knappen på kontrollen: Settings -> Profile -> Auto Sign-In Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 *Benytte NXE tråden til å brife* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 whats this?^ Lenke til kommentar
Freddemor Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hmm. Booter opp Xboxen min nå. Trykk på Xbox knappen på kontrollen: Settings -> Profile -> Auto Sign-In Takk! Sjekka bare på xbox dashoboard jeg... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) whats this?^ It shows m3 @ a whopping second pleijs i en challenge i Banjo-Kazooie Nuts&Bolts Endret 24. november 2008 av Laland Lenke til kommentar
Shabina Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Faen nettverks adapteren er fucka og vil faen meg ikke finne Nettverket mitt , er det noen annen måtte og få den nye updaten på Boxen ? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Faen nettverks adapteren er fucka og vil faen meg ikke finne Nettverket mitt , er det noen annen måtte og få den nye updaten på Boxen ? Hvordan ødelagt er den? Lyser den bare rødt uansett hva du gjør? Prøv å skifte usb port til en av de foran. Hadde problemer med min mottaker, men skiftet usb port og etter det har alt vært i orden igjen. Vet ikke om det hjelper i ditt tilfelle, men kan jo være verdt et forsøk Endret 26. november 2008 av archongamer Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Faen nettverks adapteren er fucka og vil faen meg ikke finne Nettverket mitt , er det noen annen måtte og få den nye updaten på Boxen ? Ikke foreløbig, men Major Nelson har sagt at den vil bli lagt opp på xbox.com etterhvert. Lenke til kommentar
Shabina Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Faen nettverks adapteren er fucka og vil faen meg ikke finne Nettverket mitt , er det noen annen måtte og få den nye updaten på Boxen ? Hvordan ødelagt er den? Lyser den bare rødt uansett hva du gjør? Prøv å skifte usb port til en av de foran. Hadde problemer med min mottaker, men skiftet usb port og etter det har alt vært i orden igjen. Vet ikke om det hjelper i ditt tilfelle, men kan jo være verdt et forsøk prøvde det akkurat og det funka ikke . men adapteren har funka før lissom Endret 26. november 2008 av Shabina Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Mulig dette står tidligere i tråden, men fant ikke noe etter et kjapt søk. Er det mulig å installer originale xbox spill? F.eks Star Wars: Knights of the old Republic, eller er det begrenset til kun xbox 360 spill? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 er det noen annen måtte og få den nye updaten på Boxen ? Her Lenke til kommentar
Shabina Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Fant ut hvorfor adapteren ikke funka , Mor hadde skifta passord . Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Da forventer jeg at du kjøper deg Gears 2 du også, min kjære fetter. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg melder meg frivillig til å spille med fetteren til lakus Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Me 2... selv om jeg kun har spilt en eller 2 matcher med Lakus Han sugde så jævli at jeg faan meg ikke giddet å spille mer med han Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Noen som har lyst til å ta en coop runde med Army of two, Rainbow Six Vegas 1 eller Halo 3? Om ikke, kanskje en deathmatch på GTA IV? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå