Kris Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 At xboxen bråker mye mindre. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) hva er vitsen med de'a? utenom load time'n ? :S At du slipper støyen fra dvd drevet mens du spiller. Skulle man ikke trengt plata i spilleren, kunne man bare installert og lånt bort spillene videre til kompiser å kopiere også. Dette sier seg selv at MS ikke ville gjort mulig Endret 23. november 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Ja, tenkte slik selv og.. Åja.. Ja, spille støyet.. noen som har testa dette her eller? er det sant at load timen er kortere og støynivået mindre? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Hos meg som har en boks med bråkete vifter så er det ingen veldig stor effekt på støynivå. På en kompis sin helt nye Elite var det STOR forskjell, så her varierer det en del er mitt inntrykk. Loadetider er vel også variert, og jeg testet Fallout 3 uten å merke noe til kortere loadetider, muligens noe lenger faktisk. Endret 23. november 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 jeg skal få elite da, så bråker den uansett spilling fra harddriwe? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 jeg skal få elite da, så bråker den uansett spilling fra harddriwe? Viftene til 360 høres jo godt, men dvd drevet er et kapittel i seg selv den også. Blir man kvitt den og er heldig med viftene i boksen sin blir det ganske rolig, og med stereoen på er det ingen plage Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Jeg innstallerte Fable II på HDD, og merket noe bedre loade-tider. Støyen er jo også merkbart mindre (nå går det faktisk an å spille på natta uten å vekke de andre i huset) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 jeg skal få elite da, så bråker den uansett spilling fra harddriwe? Det er sannsynligvis spinningen fra DVD-en som vil bråke mest. Hvis man installerer spillet og spiller det fra HDD, slipper man dette bråket. Så du vil nok høre mindre bråk, det gjør jeg Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Yup. Det er på ingen måte en stille maskin selv om DVD-drevet ikke går, men en god del lyd er bedre enn dritmye lyd. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Spilling på nattestid, med 360 vel og merke er blitt ein bedre opplevelse etter å ha installert spillene for å si det sånn Fikk ny arcade fra MS rep. her om dagen, med ganske bra viftnivår også. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Men følger det med 1mnd med live gold når jeg kjøper elite? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det følger med 1mnd når du kjøper det også følger det med 1mnd på GTA IV og GoW og 48timer på mange andre spill. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det da sånn att når du startre gta iv eller gers of war første gang SÅ teller den ned ellr fra den dag jeg fyrer opp xboxen og live ? :O :( Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Du får med en kode som du setter inn. Når du har satt den inn så går den til du ikke har flere dager igjen. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har du det? takk Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har hva da? En kode? Det følger med en måned når du kjøper Xbox 360, du trenger ikke en kode fra ham. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 neineinei!! nei,,,, om han hadde sånn kode og har gta iv? ;P Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Kjøp GTA så får du en kode selv... Men til meg så var det ku 48-timer i GoW.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det var sikker GoW2? Der er det bare 48h kort. Det var i GoW 1 det var 1 måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå