Cutthroat Bill Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Tror jeg vil beholde det nye, men det er noen ting som de må fikse. Når du er inne på "Friends" på dashbordet, og det er folk i en gruppe, så vises ofte navnene på de du ikke har på vennelisten først, noe som tvinger deg til å vente for å se hvem på vennelisten som er i det gruppen. Eller så kan du klikke deg inn på gruppen for å se hvem som er der, men det kan ta lang tid før navnene vises. Merkelig nok prioriteres avatarene før brukernavnene. Og når du endelig klarer å finne den personen du leter etter, og skal sende han eller hun en melding, så må du på nytt finne denne personen i en annen liste. Fordi, når du trykker på en spesifikk person på listen der, så er ikke det godt nok. Microsoft-folkene tror du er en idiot, så de ber deg dobbeltsjekke at du har valgt riktig person. Marketplace må også gjøres noe med. Når jeg klikker meg inn på "New Arrivals", så vil jeg hoppe direkte til den eller de mest interessante titlene, også sjekke alt nytt innhold på en gang som tilhører denne tittelen. Dette er fy-fy. Her skal du klikke deg att og fram på 4 forskjellige kategorier for å finne alt snasket fra den ene tittelen du er ute etter. Jippi! Så heldige vi er som har det ryddig! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Den andre var enkel, oversiktlig, og kjedlig. Bruker ikke nå mye tid på dashboard uansett, gjør du? Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Nei, i hvert fall ikke nå som jeg finner frem til ting. Ser forresten at Comunity Games ikke er tilgjengelig i Norge enda - som i og for seg er forferdelig - men når jeg ser videoer og leser tester av de på www.xnplay.co.uk er det like greit. Tror ikke det er så mange bra! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det gamle er så... Flatt. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Må si meg enig at dette nye Dashbordet er som og installere noe helt nytt på maskinen. Feks Linux. Noe nytt og knote med... Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jess,tror han er redd for forandringer etter så lenge med det gamle. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hva er dette jeg hører om at 120 GB harddisker til Xbox selges på tilbud av Microsoft for ca. 150 kroner? Hvor? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det er 20GB disker som er på tilbud. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Hva er dette jeg hører om at 120 GB harddisker til Xbox selges på tilbud av Microsoft for ca. 150 kroner? Hvor? Haha, I wish Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 aha, 20 gb ja... hvor? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Noen som har installert Left 4 Dead? Merkbart bedre lastetider? Noen negative sider ved det? Endret 22. november 2008 av qweac Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Noen som har installert Left 4 Dead? Merkbart bedre lastetider? Noen negative sider ved det? Ser at folk spør om dette hele tiden, med alle spill... Hvorfor ikke bare PRØVE? Da ser du det selv Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Kanskje han ikke har plass, eller kanskje han ikke har spillet? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Det tar vel grusomt lang tid, også må de med 20gb hdd kanskje slette en hel masse for å gjøre plass. Jeg vet jeg hadde spurt først hvis jeg hadde tenkt å installere ett spill. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg installerte Fallout 3, og det tok ikke mer enn 5 min. Det klarer jeg faktisk å vente på... Og med 20 gb har man både tid og plass til å prøve? I know I have. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg prøvde å installere skate for moroskyld, merket ikke stor forskjell i loadetider. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det slik på nxe att man kan instalere spilla på hardisken og slippe og ripe opp cd'en ? :O AMAZING??!!! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Du må fortsatt ha disken i for å få startet spillet, men ja, du kan innstallere spillene på HDD. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 hva er vitsen med de'a? utenom load time'n ? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå