Erlendz Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Ok, takk for det. Veldig rart at det ble det hos meg da. Har sikkert noe med at jeg har problemer med DVD-drevet mitt. Før oppdateringen måtte jeg ofte sette spill inn mange ganger før den fant dem. Hvis den ikke fant dem sto det bare "Open Tray". Dersom den fant spillet ved oppstart startet det automatisk. Etter oppdateringen har den funnet spillet jeg har prøvd hver gang, men det starter aldri automatisk ved oppstart. Edit: Et lite besøk i innstillingene viste at det faktisk har blitt slått av. Hmmm, kanskje oppdateringen rett og slett har fikset min kjære 360 da? Eller kanskje det har en sammenheng med at spillet er installert på harddisken at det fungerer hver gang? *eksperimentere videre* Endret 20. november 2008 av qweac Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bra det ornda seg då Hos meg vart den ikkje slått av - måtte gjere det sjølv manuelt. Hater generelt automatikk. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Spør igjen: Man må kjøpe premium themes for å få heldekkende tema? kjøpte call og duty tema og da har jeg enda stygge xboxgreia på nederdelen av skjermen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Spør igjen: Man må kjøpe premium themes for å få heldekkende tema? Jaaaaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Bra det ornda seg då Hos meg vart den ikkje slått av - måtte gjere det sjølv manuelt. Hater generelt automatikk. Får håpe det har ordnet seg på heltid. Kan hende den bare er inne i en god periode også. Eventuelt er det at jeg nå har maskina stående som løste problemet (midlertidig.) Reiste den nemlig opp rett etter at jeg oppdaterte! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Reiste den nemlig opp rett etter at jeg oppdaterte! Haha kjøpte call og duty tema og da har jeg enda stygge xboxgreia på nederdelen av skjermen Premium? Utrolig rart da. Funket fett med Gears of War 2 tema her (premium). Full screen n shit yo Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Man kan ikke kjøre NXE uten stående 360! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Man kan ikke kjøre NXE uten stående 360! Joda! Funker fett her liggende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Reiste den nemlig opp rett etter at jeg oppdaterte! Haha kjøpte call og duty tema og da har jeg enda stygge xboxgreia på nederdelen av skjermen Premium? Utrolig rart da. Funket fett med Gears of War 2 tema her (premium). Full screen n shit yo Premium forandrer ikke på så mye, bare de greiene bak "friends" og bildet bak. håper det kommer noen premium themes som er animerte slik den orginale NXE er. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 håper det kommer noen premium themes som er animerte slik den orginale NXE er. Tror ikke det er lenge før vi ser de og Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Spør igjen: Man må kjøpe premium themes for å få heldekkende tema? Jaaaaaaaaaaaaaaa Flotters:) hvilken er best å bruke? som dekker hele? Hvis det er battlefield badcompany spillere her så add meg: Endret 20. november 2008 av chriso89 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Man kan ikke kjøre NXE uten stående 360! Joda! Funker fett her liggende! Tror det ikke før jeg får se det! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Man kan ikke kjøre NXE uten stående 360! Joda! Funker fett her liggende! Tror det ikke før jeg får se det! Jeeeez Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Smells like Photoshop! Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Nå som spill kan installeres på harddisken, er det noen som vet når/om 120GB harddisken vil bli satt ned i pris? Og jeg kjøpte et slikt premium-theme, men den tåpelige halvsirkelen er der på nedre halvdel av skjermen likevel. Er dette meningen? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er lei meg for faen.!! Jeg kjøpte meg 360 Elite idag og bakdelen med dette er: jeg mister faen shiverings isles, map packen til Gears Of War 2, og masse content til Guitar Hero II og III, Halo 3 Legendary Map Pack siden jeg har bare et minnekort på 50mb minne og ikke har den kabelen Da er det ikke kjekt med dashboard updaten nei Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Du vet du kan laste de ned på nytt? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Last ned på nytt da Toman EDIT: too doubleslow Smells like Photoshop! Haha, gimme a break Endret 20. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Er lei meg for faen.!! Jeg kjøpte meg 360 Elite idag og bakdelen med dette er: jeg mister faen shiverings isles, map packen til Gears Of War 2, og masse content til Guitar Hero II og III, Halo 3 Legendary Map Pack siden jeg har bare et minnekort på 50mb minne og ikke har den kabelen Da er det ikke kjekt med dashboard updaten nei kom til Oslo så kan du låne en overføringskabel av meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå