Gal_ape Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Personlig syns jeg at det nye interfacet var noe forvirrende, selv om jeg hadde gleda meg skikkelig Fant ikke frem til hvordan å skifte theme osv. edit* Endret 20. november 2008 av Thappaz Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Du skifter theme ved å gå inn på din profil på My Xbox og xhange theme. Noen som har testet Premium Theme? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Får det ikke til Lenke til kommentar
3000 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Må si eg er veldig fornøyd med NXE Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Samme her, blir forhåpentlig fikses i løpet av dagen. så det er ikke jeg som gjør no galt, dagen er reddet Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Jeg går bare inn på xbox.no så logger jeg på og går inn på marketplace, så er man i gang Endret 20. november 2008 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det er på xboxen jeg får feilkode Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Noen som vet om det er mulig å gå tilbake til det gode gamle dashbordet? Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Noen som vet om det er mulig å gå tilbake til det gode gamle dashbordet? :!: Alltid noen som ikke takler forandringer og synes alt var bedre før... Det nye dashbordet er overlegent mye bedre. Både i brukervennlighet og rent estetisk. Hvorfor vil du ha tilbake det gamle? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hadde jeg kunnet velge ville jeg nok brukt det gamle selv gitt. Ja det ser mer stilrent ut det nye, men i mine øyne langt mer uoversiktlig. Jeg overlever, men kunne jeg valgt ville jeg nok byttet til den gode gamle Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg hadde håpet på ny design på systemmeldingene jeg, de som kommer opp med hvem som er online, achievements etc. Ser litt feil ut i forhold til alt det nye å ha de gamle grå ovalene.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Sant nok, og det er litt irriterende når man ser film og glemmer at man er på Xbox live at disse ovalene dukker opp på et såpass "sjenerende" sted. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Husker ikke om det var i denne tråden vi diskuterte det, men pakka med 60GB harddisk og 3 mnd Live er høyst reell. Lurer på når den blir tilgjengelig i Kongeriket Norge. Lenke til kommentar
ecolized Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 fikk melding på halo 3 fra bungie at jeg ikke burde innstallere d på HDD..:o Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Noen som vet om det er mulig å gå tilbake til det gode gamle dashbordet? :!: Alltid noen som ikke takler forandringer og synes alt var bedre før... Det nye dashbordet er overlegent mye bedre. Både i brukervennlighet og rent estetisk. Hvorfor vil du ha tilbake det gamle? Det var bare et spm , også håner du meg på den måten? Hvorfor jeg vil ha tilbake det gamle, har jeg sagt det da? Lurte bare på om det var mulig. Selv er jeg storfornøyd med NXE Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Var gode saker dette:D Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 fikk melding på halo 3 fra bungie at jeg ikke burde innstallere d på HDD..:o Eurogamer har en sammenligning av lastetider på forskjellige spill når det leses fra DVD eller HD. Halo 3 var det eneste spillet hvor lastetidene faktisk tok lenger tid fra HD. Det er også en sammenligning mellom 20 GB HD opp mot en 120 GB HD. Eurogamer: New Xbox Experience: DVD vs. Hard Disk Face-Off Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) fikk melding på halo 3 fra bungie at jeg ikke burde innstallere d på HDD..:o Det er fordi Halo 3 har lengre lastetider når du innstallerer det på HDD. Larry var visst raskere enn meg... Endret 20. november 2008 av Kris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå