cavumo Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvis jeg sletter Arcade spill, så kan jeg laste det ned igjen uten å betale vel? Korrekt. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Mulig dette var før også men nå vises batteriet på kontrolleren i guiden :O Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Som sagt, virker oppdateringen for alle her? Jeg har 120gig så det burde ikke være noe stress. Jeg har den nye dashboardet, men oppdateringen ble ikke ferdig slik at jeg ikke har avatarer. Oppdateringen feiler igjen hver gang jeg logger på. Har ikke fått svar på mail enda. Endelig :!: Endelig var xbox support faktisk litt nyttig. Ruteren som ellers er helt problemfri og gir meg åpen NAT for 360en stoppet visstnok for nedlastingen, så jeg måtte koble om til modemet. Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Mulig dette var før også men nå vises batteriet på kontrolleren i guiden :O Japp, sånn har det alltid vært Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har jeg aldri lagt merke til Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har ikke live på internett nå, så spør heller her: Jeg bor sammen med en annen som også har 360. Hvis han installerer spillet i maskinen sin, kan han starte det, og så kan jeg ta det ut og spille i min jeg og? Eller må dvden være i HELE tiden. Live is not an issue here... Spillet må vere i heile tiden ja, MS driver ikkje med veledighet her Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har jeg aldri lagt merke til På toppen Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Noen andre som har problemer med at live brukeren ikke blir logget på automatisk? Har satt det på i options, men jeg må logge inn brukeren manuelt. Endret 19. november 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har spurt om det tidligere. i Friends menyen har vennene forskjellige bakgrunner(saker og ting bak avataren). Er det noen som vet om det er mulig og endre disse, tenker da på hvordan den vil set ut for andre? Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Nei, det kommer ann på hvilket tema man bruker. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Mener jeg hørte noen rykter om at Microsoft skulle legge ved en funksjon slik at det kunne bli mulig å "legge inn" noen spill på harddisken, slik at man kunne unngå litt varme og slikt? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Finnes det en måte å overføre all lagring til et spill fra en harddisk til en annen? Virker så tungvint å måtte bytte for hver gang. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Mener jeg hørte noen rykter om at Microsoft skulle legge ved en funksjon slik at det kunne bli mulig å "legge inn" noen spill på harddisken, slik at man kunne unngå litt varme og slikt? Ja, det hjelper for loade tidene i spillene, og så kjører xboxen spillene fra hardisken, så vil være mye mindre støy. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jada, du kan lagre spillene dine på harddisken slik at du slipper bråk fra DVD-drevet og får raskere loade tider. Spille må derimot være i maskinen mens du spiller, Microsoft driver selvfølgelig ikke veldedighet for pirater Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Finnes det en måte å overføre all lagring til et spill fra en harddisk til en annen? Virker så tungvint å måtte bytte for hver gang. Det enkleste er å bruke et minnekort. Det du har lastet ned på marketplace kan du laste ned igjen gratis. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har det i det hele tatt kommet noen forbedringer innen mediaavspilling/mediacenter-funksjonalitet? eller må jeg la boksen stå å støve noen mnd til....? Jeg aner ikke for sikkert. Jeg i alle fall har ikke hørt noe. Jeg måtte nedlaste tilegget pånytt etter opptateringa... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 For noe forbanna piss. Nå ble jeg nesten litt irritert, når de gir meg slike forhåpninger med at "spillet skal laste raskere". Jeg installere Burnout Paradise på harddisken, men for å være ærlig syntes jeg loadingtiden ble LENGRE. Når du skal velge biler\ motorsykler, så går det heller ikke raskere. Du må vente i 3sek før hver bil dukker opp. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg har bare installert Gears of War 2, og loadetiden har gått ned Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Alt går treigt i dag :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå