Sirius Cobra Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvordan får jeg tak i bilde av min avatar? (Beklager veldig hvis dette har blitt spørt får :S ) Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 http://avatar.xboxlive.com/avatar/<insert gamertag>/avatar-body.png Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 http://avatar.xboxlive.com/avatar/<insert gamertag>/avatar-body.png Den linken fungerer ikke for meg Nå som den er sluppet burde trådstarter endre navnet til Sluppet 19.nov Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Utrolig digg å kunne bruke marketplace fra PCen kommer meg inn på siden....men får bare "Side utilgjengelig" straks etter Får det jeg og , ble bare så glad med en gang at jeg postet det Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) http://avatar.xboxlive.com/avatar/<insert gamertag>/avatar-body.png Den linken fungerer ikke for meg Nå som den er sluppet burde trådstarter endre navnet til Sluppet 19.nov du må kopiere hele linken, ikke trykke på den, og legg inn ditt gamernavn Endret 19. november 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 http://avatar.xboxlive.com/avatar/<insert gamertag>/avatar-body.png Den linken fungerer ikke for meg Nå som den er sluppet burde trådstarter endre navnet til Sluppet 19.nov du må kopiere hele linken, ikke trykke på den, og legg inn ditt gamernavn Takk, har fått det til og nå er den lagt ut på tråden for avatarer Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Kjedelig at The Community Games Channel ikke er tilgjenge for Europa(iallfall ikke Norge) Men får prøvd trial spill på US konto Endret 19. november 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Går det an å fjerne den store grå buen som dekker for halve bakgrunnen min på dashbordet? Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Må si jeg ble strålende fornøyd med bilde mitt hvertfall! Hele karen: Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Er det mulig å velge tilbake til det gamle bladsystemet etter jeg oppdaterer til det nye? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen andre som har mistet sin Japanske konto? Bare min vanlige og US konto jeg har å velge mellom Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Går det an å fjerne den store grå buen som dekker for halve bakgrunnen min på dashbordet? Er vel kun når det kommer NXE-themes. Ikke med de gamle. Merker at Microsoft enda ikke har klart å legge til muligheten i Marketplace å fjerne kredittkort. Satan ta den gjengen as. Har lyst på flere MS-points, men har lite lyst å drive med ringerundet etterpå. Birger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Håper jeg ikke blir banna når jeg logger inn senere i dag :O Nå som jeg ble så hekta på cod5 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Går det an å fjerne den store grå buen som dekker for halve bakgrunnen min på dashbordet? Er vel kun når det kommer NXE-themes. Ikke med de gamle. Vet du om man kan kombinere bilder tatt fra PCen og NXE-temaer? Vil gjerne fortsette med den bakgrunnen jeg har fikset til på dataen, helst uten at halvparten forsvinner bak den usedvanlige flotte grå buen. Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 fra wikipedia: WARNING: If you use a BENQ G2400W LCD with HDMI, you may lose audio output after this update. http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_System_Software virker som om det er et problem med kompatibiliteten mellom benq skjermen og xboxen, satser på at det blir fiksa i snart da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Går det an å fjerne den store grå buen som dekker for halve bakgrunnen min på dashbordet? Er vel kun når det kommer NXE-themes. Ikke med de gamle. Merker at Microsoft enda ikke har klart å legge til muligheten i Marketplace å fjerne kredittkort. Satan ta den gjengen as. Har lyst på flere MS-points, men har lite lyst å drive med ringerundet etterpå. Birger hvorfor må du fjerne? bare og legge til ett kort til. har selv 2 der, og velger den som er aktiv når jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Og der var den installert! Ohhh fancy stuff! New sounds! Oooog...henger seg på det første forsøket... Det var faan meg det tetiteste jeg har sett...bilde av sciroccon blir delt i to Endret 19. november 2008 av mX Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Joa, men kanskje vi snakker en uke her da.. og så bare putter de in noen default avatars eller noe mens de venter på updaten.. (?) Nei, nå får du gi deg. Det høres veldig upraktisk og fjollete ut. Hæ? HÆ!?! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Installert her og. Fornøyd jeg Gears of War 2 inne på HDD, ingen støy mens jeg spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå