AllFather Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Funker fint å installere spill her, Fallout loader mye raskere hos meg iallefall. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Uansett hvordan jeg prøvde å lage min så den bare gay ut.. Nå ser den i det minste også syk ut.. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 faen så deilig oppdatering. fjerna den sykt plagsomme bug'en som gjorde at jeg ikke fikk endra family settings og klarer å se filmene på pc'en via nettet igjen. alt er mer oversiktlig også. kunne tenkt meg at det hadde vært noen av 3d skinsene var gratis slik at jeg fikk prøvd de ut Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Faen ble banna jeg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg kommer ikke inn på download history Noen som har samme problemet? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg orket ikke å fake, så jeg laget min helt lik meg selv. Mitt skjegg er velogmerke litt lenger, og jeg har større pondus i RL, men ellers skulle man tro det var et portrett! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har en på vennelista som har modda xbox, uten å ha blitt bannet Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Trønderbarten og mokkasiner er på plass. (skinnvesten var ikke så bra så jeg droppa den) Endret 19. november 2008 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Laster ned nå 1 minutt igjen!!! Nettopp tatt tentamen i engelsk!!! NÅ BLE DEN FERDIG!!! Flere som har hatt tentamen, har selv slitt 5 timer med matematikktentamen:D Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Skulle nesten laget en egen tråd kun for avatars. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Skulle nesten laget en egen tråd kun for avatars. Gjør det før jeg gjør det! En tråd kun for bilder sånn som du postet selv. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 GT: KEELr Ser det er mange her som jeg ikke har på vennelista, så sender ut noen friend requests nå. Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har lagt inn gta IV på harddisken, men det hakker noe sykt, noen andre som har likt problem? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hva menes med 3D-skins? Hvor finnes de? Og, endre disse utseendet på xbox guide-meneyn (den du får opp når du trykker på guide knappen. Den er irriterende nok i en stygg gråfarge hos meg, ødelegger litt mtp. at alt annet ser så smooth ut ) Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har lagt inn gta IV på harddisken, men det hakker noe sykt, noen andre som har likt problem? jeg har gjort det samme, hakker ikke her men.. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Faen ble banna jeg. haha, seriøst? Før eller etter oppdatering? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Utrolig digg å kunne bruke marketplace fra PCen Edit: Oppdaget at alle sidene var utilgjengelige Endret 19. november 2008 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Utrolig digg å kunne bruke marketplace fra PCen kommer meg inn på siden....men får bare "Side utilgjengelig" straks etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå