Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden

Anbefalte innlegg

Men seiøst, eg liker virkelig ikkje denne vennelista fullstappet med avatarer :huh: Det må finnes eit tekstbasert alternativ, foruten om å bruke det gamle dashboardet? Via guide knappen kanskje?

skal vedde på at det er slik at det er Topp.10 eller 5 som vises som Avatar mens resten står under som tekst slik det er idag

Noe i den duren tror jeg og. Eller de som er pålogget visses som avatarer, mens den frakobla vises med tekst under/neste side.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja syns det er reimelig greit og oversiktelig slik det er no, men det kan virke litt tregt til tider. Men meir logisk oppbyggede menyer som er meir responsive er ihvertfall noe eg tar i mot med åpne armer :) Og ein annen ting, bort med reklamen eller i det minste gi oss valget om å kunne fjerne den.

Lenke til kommentar
Tja syns det er reimelig greit og oversiktelig slik det er no, men det kan virke litt tregt til tider. Men meir logisk oppbyggede menyer som er meir responsive er ihvertfall noe eg tar i mot med åpne armer :) Og ein annen ting, bort med reklamen eller i det minste gi oss valget om å kunne fjerne den.

om brukeren din står som child account så er den der ikke ;) Aner ikke hvordan man endrer det, jeg synes nå det er ganske bra med raklamen jeg. Man holdes oppdatert.

Lenke til kommentar

Liker reklamen jeg også, er jo bare spill og slikt det er reklame for, ikke Jysk og Lerum saft. :) Jeg synes idéen bak det nye dashboardet virker god, men det bør gjøres litt endringer.. Ser ut som det blir treigt å navigere i, og vanskelig å få noen god oversikt over hvem som er pålogga (?).

Godt med forandring uansett, synes ikke dashboardet funker bra som det er nå, alt for mange funksjoner er bare klistret på, det er ren pain in the ass å hente fra demoer og arcade-spill nå som de ligger i Games Library.

Lenke til kommentar

Når du trykker på Guide-knappen kommer denne menyen opp (tror jeg)

http://www.flickr.com/photos/gamerscore/26...57606201203702/

Når du er logga på Live har du vel oversikten over vennene dine der, akkurat som du har i dag når du trykker på Guide-knappen.

Syns jeg leste et sted at man kan velge bort hele den nye "looken", og ha det som det er i dag. Hvis det er tilfellet så blir jo alle fornøyde. Jeg har ikke no problemer med dagens dashbord. Syns det er pent å se på, enkelt å navigere, lett å finne fram til demoer, trailere osv på Markedsplassen, enkelt å invitere venner til diverse ting.

Lenke til kommentar

Rett å slett still inn xboxen på å spille av alle plater som blir puttet inn i den med en gang, og så lenge du da selv ikke velger å gå til Dashbordet så vil du aldri se det.

Den nye Xbox Guiden er det samme som menyen vi har i dag, bare mye mindre.

Lenke til kommentar
Det skulle fungere herfra til India med 8 personer i 7 forskjellige spill.

Med andre ord: Nei, gruppechat fungerer i spill også, ikke bare dashbordet.

Ser for meg viktige personer i Microsoft fra forskjellige land sitter på kontorene sine og logger seg på Xbox Live, oppretter et Live Party og har et møte :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...