hifiking Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Da er vi igang. Tok 2 minutter. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 er det noen andre enn meg som føler seg rævkjørt? Nei, fordi dette har vært klart fra dag èn. men når naboen har fet bil vil du også ha. Ikke hvis jeg ikke behøver den til annet enn daglig bruk. Film, laster man ned GRATIS på PCen. Selv om det hadde vært kjekt å hatt på xboxn så tviler jeg på at JEG hadde kommet til å bruke det så mye. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 ingen oppdatering tilgjengelig her.......... Mulig det går i puljer så ikke alle oppdaterer likt dvs server kræsj Lenke til kommentar
Bthegreat Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 nå merker jeg at jege r spent, men for å få det helt klart: jeg kan bare sitte og vente på dashboard? må ikke logge ut og inn? er forøvrig litt lite interessert i å vente for lenge, har jo plasma-tv.... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 nå merker jeg at jege r spent, men for å få det helt klart: jeg kan bare sitte og vente på dashboard? må ikke logge ut og inn? er forøvrig litt lite interessert i å vente for lenge, har jo plasma-tv.... Japp! Du må logge ut og inn. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Venter fremdeles jeg og. Xboxen min står i dashbordet, og jeg logger bare profilen min ut og inn noen ganger her og der. Lenke til kommentar
ArTFul85 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Venter fremdeles jeg og.Xboxen min står i dashbordet, og jeg logger bare profilen min ut og inn noen ganger her og der. Samma her.. Hater å vente.. Lenke til kommentar
Bthegreat Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 uuuuææææ... min gjør ingenting... død over adsl Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvorfor i helvete er det noen som holder på å laste ned før andre? Trodde det kom likt hos alle. begynner å bli litt redd her. Remember: When we start rolling out NXE in about 40-minutes, you will not all get it at once..it may take a while for some of you. Utrolig hva man finner ut hvis man scroller en halv side opp gitt. Lenke til kommentar
Ontrax Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Om dere tester Network Connection, så vil xboxen gi beskjed om at det finnes en update. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg hadde heller ikke noe men tok en connection check på system bladet Da kom den, når jeg kom til testen av Live-delen Verdt et forsøk Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Min stod det beskjed når jeg skrudde den på nå om at update var klar. Bare trykke accept og den laster ned Lenke til kommentar
Bthegreat Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Om dere tester Network Connection, så vil xboxen gi beskjed om at det finnes en update. konge, nå skjer det noe! Lenke til kommentar
ArTFul85 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Om dere tester Network Connection, så vil xboxen gi beskjed om at det finnes en update. Funka faktisk! Thnx! Laster ned nuh! Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Til dere som lastet ned updaten via andre løsninger før dagens dato, fikk dere ny update? Funker live nå? Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Da var avatar laget Lenke til kommentar
DeadCaparzo Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 funka med nettverkssjekk. takker Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Så fet oppdatering dette var! Veldig positiv til denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå