Kris Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 når får vi film på xboxlive i norge? kommer dette idag på nxe? Nei, det kommer ikke i dag. Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Remember: When we start rolling out NXE in about 40-minutes, you will not all get it at once..it may take a while for some of you. Major Nelsons twitter, for 35 min siden. Håper virkelig ikke Norge blir nedprioritert og får det litt senere -_- Endret 19. november 2008 av Claes91 Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 når får vi film på xboxlive i norge? kommer dette idag på nxe? Nei, det kommer ikke i dag. er det noen andre enn meg som føler seg rævkjørt? Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 når får vi film på xboxlive i norge? kommer dette idag på nxe? Nei, det kommer ikke i dag. er det noen andre enn meg som føler seg rævkjørt? Nei. Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 når får vi film på xboxlive i norge? kommer dette idag på nxe? Nei, det kommer ikke i dag. er det noen andre enn meg som føler seg rævkjørt? Nei. du tar den gledelig med andre ord.. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 når får vi film på xboxlive i norge? kommer dette idag på nxe? Nei, det kommer ikke i dag. er det noen andre enn meg som føler seg rævkjørt? Nei. du tar den gledelig med andre ord.. yepp. neida, skjønner hvorfor noen føler seg VOLDTATT og forlatt på gaten av WINDOWS på denne delen, siden dette er en av de funksjonene som folk har gledet seg mest til. jeg for min del laster ned filmer på dataen, ikke xboxn. Det er derfor jeg er likegyldig. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Så lenge tjenesten er halvveis vil jeg ikke betale for den. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 yepp. neida, skjønner hvorfor noen føler seg VOLDTATT og forlatt på gaten av WINDOWS på denne delen, siden dette er en av de funksjonene som folk har gledet seg mest til. jeg for min del laster ned filmer på dataen, ikke xboxn. Det er derfor jeg er likegyldig. *Microsoft. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 er det noen andre enn meg som føler seg rævkjørt? Nei, fordi dette har vært klart fra dag èn. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Da var updaten der.. Lastet den nettopp ned!!! Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 er det noen andre enn meg som føler seg rævkjørt? Nei, fordi dette har vært klart fra dag èn. men når naboen har fet bil vil du også ha. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Noen som vet om updaten vil komme opp om du har på xboxen? Eller må jeg drive å skru xboxen av og på? Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Skru av og på nå så popper den opp, tror det skal gå ann ved å logge ut og inn og Lenke til kommentar
CannibalC16 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Holder på her nå Eg sitter på dashbordet. Ingenting skjer her... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 er det noen andre enn meg som føler seg rævkjørt? Nei, fordi dette har vært klart fra dag èn. men når naboen har fet bil vil du også ha. Ikke hvis jeg ikke behøver den til annet enn daglig bruk. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Null update her heller.. Venter litt med å skru den av å på for mye, til flere folk får bekreftet at den er kommet. Typisk å få RROD nå.. Lenke til kommentar
DeadCaparzo Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 ikkeno her ennå heller. sitter å booter om igjen og om igjen. Lenke til kommentar
CannibalC16 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Hvorfor i helvete er det noen som holder på å laste ned før andre? Trodde det kom likt hos alle. begynner å bli litt redd her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå