Jozan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Han sa jo kl 19:00 i går at den kom om 14 timer worldwide! Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Spørsmål: Hvis man innstallerer et spill som man har allerede spilt en del på (f.e. Fable 2 eller Fallout 3), må man starte helt fra begynnelsen igjen eller funker savegames problemfritt med en nylig innstallert versjon av spillet? Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) "We'll START deploying at 0200 PT. Not everyone will get it right away though." - Major Nelson Hvilket er kl 11 her i Norge, for de som ikke orka å sjekke det opp. Endret 19. november 2008 av ymsefisen Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Spørsmål:Hvis man innstallerer et spill som man har allerede spilt en del på (f.e. Fable 2 eller Fallout 3), må man starte helt fra begynnelsen igjen eller funker savegames problemfritt med en nylig innstallert versjon av spillet? Det funker fint med dine gamle savegames... Eneste forandringen er at drevet er stillere og loade tidene forbedret. Du har faktisk muligheten til å kunne spille DVDen fra "discen", etter installeringen også.. Sikkert for at folk skal kunne mimre over tiden da drevet bråkte som bare juling. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Spørsmål:Hvis man innstallerer et spill som man har allerede spilt en del på (f.e. Fable 2 eller Fallout 3), må man starte helt fra begynnelsen igjen eller funker savegames problemfritt med en nylig innstallert versjon av spillet? Det funker fint med dine gamle savegames... Eneste forandringen er at drevet er stillere og loade tidene forbedret. Du har faktisk muligheten til å kunne spille DVDen fra "discen", etter installeringen også.. Sikkert for at folk skal kunne mimre over tiden da drevet bråkte som bare juling. Hehe, takk for svar. Personlig har jeg ingen problem med støy fra konsollen siden jeg har kjøpt meg Eliten. Den er mye stillere enn Premium-utgaven. I tillegg sitter jeg rimelig langt fra konsollen, så jeg merker ingenting Hovedinteressen for meg er å redusere lastetider i spill der det lastes mye/ofte som Fallout 3 eller Oblivion. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 alle får denne updaten? ikke bare gold members? Lenke til kommentar
master_al Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 alle får denne updaten? ikke bare gold members? Jepp alle får den så lenge man har internett Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Og de som ikke har internett i skrivende stund kan skaffe den via disk senere. Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Sjekker den internett med en gang man slår på? For jeg har Xboxen kobla til nettverket via bærbaren som går på trådløst, og det virker som om den får nett et par sekunder etter (hender jeg må logge på Live manuelt). Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 hadde helt glemt ut denne uppdaten eg, og nå kommer den vist i dag blir nok bra det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Så lenge du kommer deg på Live så skal vel ikke det ha noe å si? Oppdateringen skal jo komme automatiskt så vidt jeg har forstått iallefall. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg sjekka xboxen min i dag tidlig, ingenting! Skuffaaaa Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Sjekk den igjen om en time og ti minutter. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Sjekk den igjen om en time og ti minutter. Du antyder at den slippes ca. kl. 12 norsk tid? Er dette bekreftet info? Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Sjekk den igjen om en time og ti minutter. Du antyder at den slippes ca. kl. 12 norsk tid? Er dette bekreftet info? HMMMM, TIPPER DU STRØK I MATTE? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Gleder meg til å teste når jeg kommer hjem fra jobb Men hvor mye koster en 120gb disk nå til dags? Har bare den orginale til pro utgaven.. :/ Blir vel litt lite når jeg skal legge inn spill... Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Sjekk den igjen om en time og ti minutter. Du antyder at den slippes ca. kl. 12 norsk tid? Er dette bekreftet info? HMMMM, TIPPER DU STRØK I MATTE? Hehe, den var fin Enig der. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det er 1000kr for 120gb. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Sjekk den igjen om en time og ti minutter. Hjelper lite Er på skolen og skal til dama etterpå.. Oh well så har jeg noe å glede meg til når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå