PaulKemp Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 bare at det er surt å kjøpe en 107GB HDD til 1000kr, det er svindel på høyt nivå(har gjort det selv:P, må ha de spillene jeg spiller mest, og installere de spillene jeg spiller der og da, deilige stillhet) Enig, jeg spiller ikke så mye, men hadde jeg vært litt hardere på gaminga hadde jeg kjøpt 120 til 1000,-. Rippoff? Ja, seff, MEN det er helt klart verdt det i forhold til den deilige stillheten. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 For ikke å snakke om WLAN antennen som koster opptil 900 kroner visse steder. Billigst 500 kroner... Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Så jeg kan bare ha ett spill installert om gangen Holder lenge det. Ganske vanskelig å spille flere spill samtidig. Seriøst, jeg skal fint klare meg med min 20gb. Kommer bare til å ha det spillet jeg spiller mest installert til enhver tid. Endret 18. november 2008 av MagnarP Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Så jeg kan bare ha ett spill installert om gangen Holder lenge det. Ganske vanskelig å spille flere spill samtidig. Seriøst, jeg skal fint klare meg med min 20gb. Kommer bare til å ha det spillet jeg spiller mest installert til enhver tid. Dette gjelder bare for de som IKKE spiller sportsspill. Er helt umulig å slutte å spille spill ala. Fifa (dette er problemet for meg), NHL, osv. Så hvis jeg skal da spille Fallout, må jeg slette Fifa som jeg spiller minst hver 1/2 ganger. Og da blir det viktig med 120GB HDD, som jeg rett og slett syns jeg er helt på trynet som koster 1000 kroner. Regner med alle som sier at de spiller ett spill om gangen, ikke er særlig intressert i Fifa/Sportsspill. Endret 18. november 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Greieste løsningen blir vel da å innstallere det spillet som det er flest stille partier i. Eller det spillet hvor du har irritert deg mest over susingen fra dvd-drevet. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Som sagt man må jo ikke installere hvert spill man spiller. Tror det holder lenge for de aller fleste å bare ha det de spiller mest installert. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hos meg blir det vel kun innstallert Gears Of War 2 fordi jeg bruker veldig mye tid på det spillet for tiden Men jeg er kansje en av dem som liker dem avatarene som du kan personliggjøre dem selv Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 De aller fleste spill tar IKKE 6-8GB på harddisken... her tror jeg det er mange som *host* har evaluert størrelsen utifra piratkopier. De aller fleste spillene har mye bloatware, dvs søppeldata, for at disken skal bli dual layer (og MS kan legge inn sin layer sjekk). Faktisk spill data og dets filer er mye mindre enn hele platen. De fleste spillene jeg har lagt innpå via NXE tok ikke mer plass enn 3-4 GB, noen enda mindre. Noen spill tok faktisk under 1 GB også. Klart det er noen som tar opp mot 6 GB, spill med mye FMV eller game data, f.eks. GTA IV. Men har dog ikke sett NOEN spill som tar hele 8GB på harddisken. Litt over 6 GB er max jeg har sett av spillene jeg har testet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Bare 9 dager igjen nå!!! Bare 8 dager igjen nå!!! Bare 7 dager igjen nå!!! Bare 6 dager igjen nå!!! Bare 5 dager igjen nå!!! Bare 4 dager igjen nå!!! Bare 3 dager igjen nå!!! Bare 2 dager igjen nå!!! Tomorrow FFS !!!!!!!!!!! FUCKING TODAY Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Men når i dag? EDIT: Spill på harddisken.. Kan jeg låne bort et spill som et mitt, til en annen person, og så legger den personen spillet inn på harddisken? Samtidig som jeg har det på harddisken? Eller ? Endret 18. november 2008 av Grønning Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Men når i dag? EDIT: Spill på harddisken.. Kan jeg låne bort et spill som et mitt, til en annen person, og så legger den personen spillet inn på harddisken? Samtidig som jeg har det på harddisken? Eller ? Du må fremdeles ha DVD i "drevet". Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noen som har klokkeslett når opptateringen kommer? Er fortsatt 18.Nov i Usa... Washington DC: 18:14 Los Angeles: 15:14 Må vell vente leeenge. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg skal ihvertfall være oppe noen timer nå, 3-4, også legge meg for å laste det ned i morgen "tidlig" håper jeg, siden jeg starter ganske sent på skolen i morgen Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noen som har klokkeslett når opptateringen kommer? Er fortsatt 18.Nov i Usa... Washington DC: 18:14 Los Angeles: 15:14 Må vell vente leeenge. sitter og tripper her Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Det er bare sååååå viktig å laste den ned med en gang den kommer ut! Lurer på hvordan man kan overleve uten, egentlig. Endret 18. november 2008 av timb Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 så mye som dere hauser hverandre opp, kommer dere definitivt til å bli skuffet... utenom noen ok funksjoner (som hd installering) så er alt som før, bare annet user interface Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 så mye som dere hauser hverandre opp, kommer dere definitivt til å bli skuffet... utenom noen ok funksjoner (som hd installering) så er alt som før, bare annet user interface Er egentlig bare veldig spent på å installere gears of war 2 og sjekke forskjellen med støynivå osv. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det er bare sååååå viktig å laste den ned med en gang den kommer ut! Lurer på hvordan man kan overleve uten, egentlig. ja det er det, vi som spiller mye syns det er viktig og ha mulighet til og blant annet instalere spill(mindre bråk, cden holder lenge)+ mange andre finesser! (jeg skal spille i natt) derfor viktig for meg Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er egentlig bare veldig spent på å installere gears of war 2 og sjekke forskjellen med støynivå osv. Det er glatt den beste funksjonen. Og omtrent eneste for min del, jeg bruker primært bare spille og sitter ikke og diller i dashboardet)... hvis du har xboxen nærme så du synes den støyer, er forskjellen etter hd installering ENORM Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 En på MSN min som har sånn countdown i PM'en sin: 0 days, 8 hours, 36 minutes to go until NXE!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå