cavumo Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Vil xbox.com få seg et løft også? Tenker på at marketplace kommer på internett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Xbox.com har også verte nede i forbindelse med NXE, så regner med den får eit lite løft den også Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 glad jeg slutter tidlig i morgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 kopierte 20GB min til en 120GB nå. etter det så måtte jeg laste ned en oppdatering fra live. tok ca 2min. nå fungerer også avatar bildet mitt på xbox.com kanskje jeg fikk den oppdaterte versjonen av NXE nå som kommer imorgen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Major Nelson ga ut en video for 2 timer siden på majornelson.com hvor han sa at oppdateringa kom om ca. 14 timer worldwide. Så ca kl.09 imorgen her da? Where? Lenke til kommentar
master_al Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Major Nelson ga ut en video for 2 timer siden på majornelson.com hvor han sa at oppdateringa kom om ca. 14 timer worldwide. Så ca kl.09 imorgen her da? Where? Ja gi oss en link Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er en link lenger bak i tråden Tror dere det kommer noen nye funksjoner i morgen vi ikke vet om fra før? Hadde vært artig med en overraskelse eller to Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Link litt lenger opp her ja, følg med på Twitteren hans. Den blir oppdatert stadig Lenke til kommentar
buzo Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Her er link til Major's 12 second tv: http://12seconds.tv/channel/majornelson/50983 Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ettersom oppdateringen vil bli tilgjengelig "when you log onto XBox Live on the 19th", betyr det at oppdateringen kan lastes ned kl 00:01? SYnes det høres litt for godt ut til å være sant, but it sure would be sweet. du skylder meg en iskald Cola, eller var det omvendt Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Kjøpte Scene It! Filmtoppen idag, og etter å ha spillt det så gleder jeg meg til Avatars kommer, det blir gøy Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Vil xbox.com få seg et løft også? Tenker på at marketplace kommer på internett. kansje det kommer no nytt på marketplace og, er jo lov og håpe Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvor stor plass vil hvert spill ta når det installeres?? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Mellom fire og syv gigabyte vanligvis tenker jeg Endret 18. november 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Så jeg kan bare ha ett spill installert om gangen Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Det imidlertid en del nyheter som dessverre ikke kommer til Norge i første omgang også. Det er spesielt Video Marketplace og «underholdningskanalen» Primetime. Her vil Microsoft arrangere utfordringer og turneringer samt annen underholdning. Det er ikke klart når disse tjenestene dukker opp her til lands, men sjef for Xbox Live i Europa, Jerry Johnson, forsikrer Spillmagasinet om at de er på vei. Jeg er nå ikke for sikker på det. Og Storbritania, Frankrike, Spania og Tyskland er ikke de eneste landene i Europa, selv om det noen ganger kan virke sånn. Hvor lenge er det amerikanerne og britene(?) har hatt My Xbox? Et år? Ble ikke vi lovt den også? Endret 18. november 2008 av nypis Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvor stor vil du at et spill skal ta da? Et spill tar den plassen det trenger, normalt sett mellom 6-8GB. At de eldre modellene av Xbox 360 ikke har mer enn 20GB lagringsplass er litt surt i karamellen, men om det er så viktig er det enkelt å kjøpe en større HDD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg er nå ikke for sikker på det. Og Storbritania, Frankrike, Spania og Tyskland er ikke de eneste landene i Europa, selv om det noen ganger kan virke sånn. Hvor lenge er det amerikanerne og britene(?) har hatt My Xbox? Et år? Ble ikke vi lovt den også? men når My Xbox kommer til Norge blir det styrt av Norske MS folk. hvor mye bra tror du det blir der? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Er i grunn egentlig ikke viktig. Spiller sjeldent flere spill om gangen uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hvor stor vil du at et spill skal ta da? Et spill tar den plassen det trenger, normalt sett mellom 6-8GB. At de eldre modellene av Xbox 360 ikke har mer enn 20GB lagringsplass er litt surt i karamellen, men om det er så viktig er det enkelt å kjøpe en større HDD. bare at det er surt å kjøpe en 107GB HDD til 1000kr, det er svindel på høyt nivå (har gjort det selv:P, må ha de spillene jeg spiller mest, og installere de spillene jeg spiller der og da, deilige stillhet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå