Jikla Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 og når man får lagt spill på hard disken så bråker ikke xboxen lenger håper jeg :/ Tenker på at den bråker så fælt når den leser av disken -.- . Geez, må skaffe større hard disk Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Gleder meg! Det jeg gleder meg mest te er egentlig 1vs 100. Det virker litt genialt Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Gleder meg! Det jeg gleder meg mest te er egentlig 1vs 100. Det virker litt genialt Trukk'e det kommer til Norge med det første. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Vel jeg synes avatar greiene er veldig jalla, men forhåpentligvis blir det nå slutt på den voldsomme laggen i menyene mens man er i et spill. Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Gleder meg! Det jeg gleder meg mest te er egentlig 1vs 100. Det virker litt genialt Microsoft har bekrefta at 1 vs. 100 ikke kommer til Norge. I hvertfall ikke på en god stund. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ettersom oppdateringen vil bli tilgjengelig "when you log onto XBox Live on the 19th", betyr det at oppdateringen kan lastes ned kl 00:01? SYnes det høres litt for godt ut til å være sant, but it sure would be sweet. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 En norsk 1 vs 100 har da gått på TV 2? Skjønner ikke at slike ting skal være så jævlig vanskelig å fikse for MS. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ettersom oppdateringen vil bli tilgjengelig "when you log onto XBox Live on the 19th", betyr det at oppdateringen kan lastes ned kl 00:01? SYnes det høres litt for godt ut til å være sant, but it sure would be sweet. Nå er ikke akkurat Norge verdens navle så jeg tviler på at MS tar oss (og Darmark osv.) som utgangspunkt. Tipper det slippes samtidig over hele verden på formiddagen. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Gleder meg! Det jeg gleder meg mest te er egentlig 1vs 100. Det virker litt genialt Microsoft har bekrefta at 1 vs. 100 ikke kommer til Norge. I hvertfall ikke på en god stund. Og det er utsatt til 2009 i USA Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ettersom oppdateringen vil bli tilgjengelig "when you log onto XBox Live on the 19th", betyr det at oppdateringen kan lastes ned kl 00:01? SYnes det høres litt for godt ut til å være sant, but it sure would be sweet. Nå er ikke akkurat Norge verdens navle så jeg tviler på at MS tar oss (og Darmark osv.) som utgangspunkt. Tipper det slippes samtidig over hele verden på formiddagen. Tenkte mer på GMT (Greenwich Mean Time), vi ligger jo rett etter den med en time. Men regner egentlig ikke med at Amerikanerne følger noen europeiske tider. Når er det amerikanerne regner "Midt på dagen" da? I norsk tid Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ettersom oppdateringen vil bli tilgjengelig "when you log onto XBox Live on the 19th", betyr det at oppdateringen kan lastes ned kl 00:01? SYnes det høres litt for godt ut til å være sant, but it sure would be sweet. Nå er ikke akkurat Norge verdens navle så jeg tviler på at MS tar oss (og Darmark osv.) som utgangspunkt. Tipper det slippes samtidig over hele verden på formiddagen. Tenkte mer på GMT (Greenwich Mean Time), vi ligger jo rett etter den med en time. Men regner egentlig ikke med at Amerikanerne følger noen europeiske tider. Når er det amerikanerne regner "Midt på dagen" da? I norsk tid Veit ikke helt, orker ikke regne på det. Men uansett så pleier Arcade-spill og demoer å dukke opp på formiddagen, så jeg håper det blir tilfelle i morgen. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 1 vs 100 hva er det? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 1 vs 100 hva er det? Det er et gameshow på TV som går ut på at det er en person mot hundre andre. Det stilles et spørsmål hvor de 100 må svare innen en gitt tid (ganske kort), og peroson "1" får så lang tid han vil. De som svarer feil er ute. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Veit ikke helt, orker ikke regne på det. Men uansett så pleier Arcade-spill og demoer å dukke opp på formiddagen, så jeg håper det blir tilfelle i morgen. Jaja, jeg har fri i morgen uansett, så jeg kan sitte å skru Xboxen av og på med regelmessige mellomrom for å sjekke Sier ifra når jeg får den om ikke noen andre sier ifra først. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg fant noen filmer om NXE og nå gleder jeg meg faktisk til avatarene. Del en Del to Del tre denne handler om avatarene. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 You lucky bastard! Er fankern på jobb Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Gleder meg! Det jeg gleder meg mest te er egentlig 1vs 100. Det virker litt genialt Microsoft har bekrefta at 1 vs. 100 ikke kommer til Norge. I hvertfall ikke på en god stund. Og det er utsatt til 2009 i USA Nei! Jaja.. Får overleve med bare et nytt dashboard da.. Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Major Nelson ga ut en video for 2 timer siden på majornelson.com hvor han sa at oppdateringa kom om ca. 14 timer worldwide. Så ca kl.09 imorgen her da? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Major Nelson ga ut en video for 2 timer siden på majornelson.com hvor han sa at oppdateringa kom om ca. 14 timer worldwide. Så ca kl.09 imorgen her da? Ja, noe sånt. Faen, da er jeg på skolen. Det suger. Menmen, har noe å glede meg til iallefall . EDIT: Hvor ligger den videoen på majornelson.com? Finner den ikke. Fant den. Link. Endret 18. november 2008 av nypis Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Denne oppdateringen får ikke mye å si for oss likevel bortsett fra mulighet til installering av spill. Nedlasting av filmer/serier, netflix osv kommer jo aldri til Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå