Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ettersom oppdateringen vil bli tilgjengelig "when you log onto XBox Live on the 19th", betyr det at oppdateringen kan lastes ned kl 00:01? SYnes det høres litt for godt ut til å være sant, but it sure would be sweet.
Nå er ikke akkurat Norge verdens navle så jeg tviler på at MS tar oss (og Darmark osv.) som utgangspunkt. :p Tipper det slippes samtidig over hele verden på formiddagen.
Lenke til kommentar
Ettersom oppdateringen vil bli tilgjengelig "when you log onto XBox Live on the 19th", betyr det at oppdateringen kan lastes ned kl 00:01? SYnes det høres litt for godt ut til å være sant, but it sure would be sweet.
Nå er ikke akkurat Norge verdens navle så jeg tviler på at MS tar oss (og Darmark osv.) som utgangspunkt. :p Tipper det slippes samtidig over hele verden på formiddagen.

Tenkte mer på GMT (Greenwich Mean Time), vi ligger jo rett etter den med en time. Men regner egentlig ikke med at Amerikanerne følger noen europeiske tider. Når er det amerikanerne regner "Midt på dagen" da? I norsk tid :p
Lenke til kommentar
Ettersom oppdateringen vil bli tilgjengelig "when you log onto XBox Live on the 19th", betyr det at oppdateringen kan lastes ned kl 00:01? SYnes det høres litt for godt ut til å være sant, but it sure would be sweet.
Nå er ikke akkurat Norge verdens navle så jeg tviler på at MS tar oss (og Darmark osv.) som utgangspunkt. :p Tipper det slippes samtidig over hele verden på formiddagen.

Tenkte mer på GMT (Greenwich Mean Time), vi ligger jo rett etter den med en time. Men regner egentlig ikke med at Amerikanerne følger noen europeiske tider. Når er det amerikanerne regner "Midt på dagen" da? I norsk tid :p

Veit ikke helt, orker ikke regne på det. :p Men uansett så pleier Arcade-spill og demoer å dukke opp på formiddagen, så jeg håper det blir tilfelle i morgen. :yes:
Lenke til kommentar
Veit ikke helt, orker ikke regne på det. :p Men uansett så pleier Arcade-spill og demoer å dukke opp på formiddagen, så jeg håper det blir tilfelle i morgen. :yes:

Jaja, jeg har fri i morgen uansett, så jeg kan sitte å skru Xboxen av og på med regelmessige mellomrom for å sjekke :p Sier ifra når jeg får den om ikke noen andre sier ifra først.

Lenke til kommentar
Major Nelson ga ut en video for 2 timer siden på majornelson.com hvor han sa at oppdateringa kom om ca. 14 timer worldwide. Så ca kl.09 imorgen her da? :D

 

Ja, noe sånt. Faen, da er jeg på skolen. Det suger. Menmen, har noe å glede meg til iallefall :).

 

EDIT: Hvor ligger den videoen på majornelson.com? Finner den ikke. Fant den. Link.

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...