LucarioX Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Ser ut som om noen har fått lastet den ned på et annet forum, noen med den uoffisielle versjonen. Tror ikke jeg tørr det selv da, kan vel bli bannet da tenker jeg. Siden du allerede har den uoffisielle NXE, så er det vel ikke noe å "tørre", siden du ikke KAN laste ned den nye oppdateringen, som gir deg tilgang på Live ennå. Og hvilket forum er det noen med den uoffisielle NXE hevder de har fått lastet ned oppdateringen? Digiex eller noe sånt tror jeg forumet het, ligger en link til det på side 30 her i tråden tror jeg Endret 17. november 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 rart.. jeg har den uorginale NXE, når jeg skal signe meg inn med profilen så kommer det opp en update og jeg trykker på ok men når den skal update så får jeg update failed Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 rart.. jeg har den uorginale NXE, når jeg skal signe meg inn med profilen så kommer det opp en update og jeg trykker på ok men når den skal update så får jeg update failed Updaten rulles vel ut til alle, men siden ditt 360 serienummer ikke er på lista over offisielle brukere så får du ikke hente den. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 rart.. jeg har den uorginale NXE, når jeg skal signe meg inn med profilen så kommer det opp en update og jeg trykker på ok men når den skal update så får jeg update failed Updaten rulles vel ut til alle, men siden ditt 360 serienummer ikke er på lista over offisielle brukere så får du ikke hente den. aah såpass ja Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Men på onsdag kan alle laste den ned? Endret 17. november 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Bare 9 dager igjen nå!!! Bare 8 dager igjen nå!!! Bare 7 dager igjen nå!!! Bare 6 dager igjen nå!!! Bare 5 dager igjen nå!!! Bare 4 dager igjen nå!!! Bare 3 dager igjen nå!!! Bare 2 dager igjen nå!!! Tomorrow FFS !!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Vel, ikke helt siden det hadde egentlig betydd at jeg kunne legge meg nå og se den "i morgen" Men, 1 dag igjen Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Skal bli digg med nytt interface som jeg mener ser mye bedre og ryddigere ut!! Da skal Gears Of War 2 theme pryde bak menyene ja Akkurat som Killzone 2 themen pryder PS3-skjermen min!! Endret 17. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Kotaku omtaler start-up-klippet som "Fiery Poop-tree" Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Gleder meg til i morra ja ! tror jeg skal legge meg tidlig i kveld slik at jeg kan stå opp tidlig bare for å sjekke det ut! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Noen som vet sånn ca hvilket klokkeslett oppdateringen kommer? Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Noen som vet sånn ca hvilket klokkeslett oppdateringen kommer? Ville tippet 10:00AM GMT ... Altså klokken 11.00 Onsdag morgen. Endret 18. november 2008 av SAS1984 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Så sjansen for at jeg har oppdateringen klar til nedlasting når jeg kommer hjem fra jobb i 4 tiden i morgen er ganske stor? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Så sjansen for at jeg har oppdateringen klar til nedlasting når jeg kommer hjem fra jobb i 4 tiden i morgen er ganske stor? Ja. Xbox LIVE Arcade spillene blir vanligvis publisert klokken 11, norsk tid. Jeg regner med at det er det samme for NXE. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Ja, jeg er ganske sikker på at det er her innen 24 timer Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Didn’t get into the NXE Preview? Don’t fret, you can still sign into live. Credit goes to xHaVoK87 for this information. 1. Sign onto NXE Dashboard with your Live GamerTag. You might be prompted for a System Update. Hit “Yes” to accept update and it should fail. You should be signed in but disconnected from LIVE. 2. Insert a game that you know requires a “Game Update”. When the update pops up hit “No” and make sure you do NOT accept the update. The game should continue loading. 3. Push the “Guide” button on your controller. Push “Y” to go back to the “NXE Dashboard”. 4. Congrats, you are now signed into Xbox Live! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Gjør man det er vel sjansen stor for å bli bannet tenker jeg? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Didn’t get into the NXE Preview? Don’t fret, you can still sign into live. Credit goes to xHaVoK87 for this information. 1. Sign onto NXE Dashboard with your Live GamerTag. You might be prompted for a System Update. Hit “Yes” to accept update and it should fail. You should be signed in but disconnected from LIVE. 2. Insert a game that you know requires a “Game Update”. When the update pops up hit “No” and make sure you do NOT accept the update. The game should continue loading. 3. Push the “Guide” button on your controller. Push “Y” to go back to the “NXE Dashboard”. 4. Congrats, you are now signed into Xbox Live! hmm funka ikke her. Etter jeg hadde gjort nr 3 så kommer jeg tilbake på dasboarde ikke sant, å da kommer den updaten igjen, hva skal jeg trykke da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå