lonnj89 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Vi gleder oss. Fordi det blir vel mer kule enn til wii? Selvfølgelig blir det det Lenke til kommentar
marama Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 kommer selv ikke på live.. står xbox live connected på testen.. så det er vel nå på gang Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Xbox Live Service Maintenance On Monday,11/17/2008 from 2:00 AM PST for up to 45–minutes, Xbox Live will be offline for maintenance. As a result, Xbox LIVE and the ‘My Xbox’ section of Xbox.com will be unavailable, and the Xbox forums will be in read only mode (you won’t be able to post.) The remainder of Xbox.com will be available with limited interruptions. This service maintenance is in preparation for the new Xbox experience which will be available this Wednesday. http://majornelson.com/archive/2008/11/16/...ance-11-17.aspx Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Aha, derfor Håpet at det kanskje kom to dager tidligere menmen Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tror dere at det blir sånn at noen klær(istedefor å tjene peng på bilder til gamertagen) må enn betale for kun fordi microsoft vil tjene enda mer penger. Eller kommer til å komme nye jevnt og trut som er gratis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 jeg tror ikke de kommer til å ta seg betalt for klær til avataren. men det somme hadde vært kult, er hvis man kan "unlocke" klær i spill. f.eks gjør ferdig Gears 2 på Insane og få en COG drakt. det kom en liten dose med klær til på NXE for noen dager siden, gratis. men de fjernet dem igjen, aner ikke hvorfor.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tror nok det aller meste vil bli gratis, men klær som har temaer hentet fra spill vil bli tilgjengelig som nedlastbart innhold "til" det spillet. Da sikkert til noenlunde samme pris som gamerpics den dag i dag. That's what I think at least. Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tror dere at det blir sånn at noen klær(istedefor å tjene peng på bilder til gamertagen) må enn betale for kun fordi microsoft vil tjene enda mer penger. Eller kommer til å komme nye jevnt og trut som er gratis. Håhåh, Micro$oft kommer helt sikkert til å selge klær som gærne. Akkurat som Themes og Gamerpictures Hadde det ikke vært for at hele systemet var så sykt kommersielt så kunne de jo gitt noe gratis, men allt for å tjene litt småpeng. Omtrent 0,02 % av alt på Marketplace er gratis i dag (utenom demoes). Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Hadde alt vært gratis hadde det neppe vært den beste live-tjenesten på planeten. Er forresten mulig å komme seg på XBL nå for de som har oppgradert til NXE. Du får ikke kjøpe noe fra XBL Marketplace (og dermed ikke hente låter til Rock Band 2 :/) men å spille online funker. Endret 17. november 2008 av thklinge Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Står at det har kommet en update her nå, men går ikke å oppdatere, kommer feilmelding med en gang. Har tatt conection test og alt, fult signal! Har den uoffisielle versjonen. Har MS lagt ut updaten ved en feil? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Updaten rulles vel ut til alle, men siden ditt 360 serienummer ikke er på lista over offisielle brukere så får du ikke hente den. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ser ut som om noen har fått lastet den ned på et annet forum, noen med den uoffisielle versjonen. Tror ikke jeg tørr det selv da, kan vel bli bannet da tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 fikk mld på Live nå, fra Live, "oppdateringen lastes ned 19.nov" selv om jeg har NXE!? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 fikk mld på Live nå, fra Live, "oppdateringen lastes ned 19.nov"selv om jeg har NXE!? Dats not da real NXE ju stupid moterfocker! Eh...nei vet da faan jeg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 De sender den nok til alle, uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 fikk mld på Live nå, fra Live, "oppdateringen lastes ned 19.nov"selv om jeg har NXE!? Dats not da real NXE ju stupid moterfocker! Eh...nei vet da faan jeg hva snakker du om? men ja mulig de har lagt til mer på NXE som kommer 19 så jeg må laste ned på nytt eller mer... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ganske sikkert fordi den NXE'en dere har er en eldre versjon enn den som blir gitt ut Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ser ut som om noen har fått lastet den ned på et annet forum, noen med den uoffisielle versjonen. Tror ikke jeg tørr det selv da, kan vel bli bannet da tenker jeg. Siden du allerede har den uoffisielle NXE, så er det vel ikke noe å "tørre", siden du ikke KAN laste ned den nye oppdateringen, som gir deg tilgang på Live ennå. Og hvilket forum er det noen med den uoffisielle NXE hevder de har fått lastet ned oppdateringen? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Håper det. Pleier det ikke å komme en full "feautre list" på Xbox.com der alle endringene som blir skrevet opp noen dager før updaten kommer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ganske sikkert fordi den NXE'en dere har er en eldre versjon enn den som blir gitt ut du har nok rett i det kjære. velkommen tilbake i varmen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå