Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
til noen som er i testgruppa:

Hvor mange forskjellige customiserings muligheter har man med avataren sin? Kan f.eks gutter ha hår som er lengre enn ned til nakken? :p

du kan putte på hva du vill uavhengig av kjønn, t.o.m sminke.

men det er ikke mye muligheter, mulig det blir mer med tiden.

Lenke til kommentar

Nå skjedde det noe her.. Sitter med den uoffisielle NXE oppdateringen... Spilte litt singel-player COD:WaW på Veteran, før jeg gikk ut til dashboard for å skifte over til Fallout 3.. Til min store overraskelse, så signed jeg inn på "live". Kunne se vennelisten.. Marketplace.. Wow, tenkte jeg.. Startet opp COD:WaW igjen, for å teste det online.. Fkk en oppdatering til spillet.. lastet den ned.. Startet spillet.. Fikk beskjed om at hvis jeg ønsket å spille online, så måtte jeg laste ned den nye "NXE updaten".. Greit.. Trykket på accept.. Begynte å laste ned.. Ca. Halveis, så fikk jeg beskjed om at "Det ikke gikk an å laste ned".. Også ble jeg signet ut... Ganske spessielt.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar

Der ble jeg signa in på Live igjen.. Så at den oppdaterte gamerscoren min også. Kan sende og skrive meldinger til "friends".. Men så klikka jeg på "edit avatars", og fikk beskjed om at Xboxen måtte oppdateres får å kunne benytte seg av avatars.. Valgte accept.. Også ble jeg signa ut igjen.. agh.. Ikke langt unna nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...