Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
Hva var den ganske store oppdateringen jeg lastet ned i går? Har ikke vært på xboxen siden mandag. Bruker NXE. Noen som vet?

 

det var nok fler ting til avataren din, klær osv.

men de fjernet det nesten med engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vittige er at alle sitter her og leker tøffe ved å si at de gruer seg til avatarene kommer. Saken er at dere innerst inne gleder dere til å bytte klær og sveiser for å se tøff ut på vennelistene ;-)

 

Synes ellers NXE er veldig stor forbedring fra det forrige. Har veldig sansen for installasjon av spilla.

Lenke til kommentar
Noen som vet om man kan bli bannet av Microsoft for å legge inn NXE før release (Jeg tenker på den versjoene som har blitt lekket)?

 

In participation with this program, you should not move your storage device (hard drive, or memory unit if you do not have a hard drive) to any other console as it will also update that console. If an unregistered console is updated with the NXE update, that console will not be able to connect to Xbox LIVE until the NXE has been officially released on November 19th.

 

Please remember that your participation in the Public Preview Program is subject to the Xbox LIVE Terms of Use.

 

We thank you for your participation and hope that you enjoy the New Xbox Experience.

 

See you online,

 

The Xbox 360 team

 

så jeg er 99% sikker på at de som laster ned den lekket versjonen av NXE ikke vil bli bannet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...