Hiltur Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Bare 9 dager igjen nå!!! Bare 8 dager igjen nå!!! Bare 7 dager igjen nå!!! Bare 6 dager igjen nå!!! Fremdeles 6 dager igjen nå!!! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hva er det dere gleder dere til? Oppdateringen har jeg jo hatt i to uker nå. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Så da er du enten i testgruppa eller så er du en tulling som sitter der uten Live... Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Bare 8 dager igjen nå!!! Bare 7 dager igjen nå!!! Bare 6 dager igjen nå!!! Også er du jo tre skritt nærmere verdensherredømme etter at du har telt så fint. Endret 13. november 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hva er det dere gleder dere til? Oppdateringen har jeg jo hatt i to uker nå. Du... den dær var meget kvalm Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Oppdateringen er bra, men ikke gled dere for mye. Det er ikke revolusjonerende å værdt å ligge våken om natta for. Men for all del, det er en stor oppdatering, men hvis du stiller klokka etter dette er det en liten fare for at du blir skuffa. Det beste spør du meg er mulighet til å legge inn spill. Sweet! Bråker ingenting! Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bare 8 dager igjen nå!!! Bare 7 dager igjen nå!!! Bare 6 dager igjen nå!!! Også er du jo tre skritt nærmere verdensherredømme etter at du har telt så fint. ja, jeg kommer ikke til å stoppe nå hvis det er det du tror Bare 9 dager igjen nå!!! Bare 8 dager igjen nå!!! Bare 7 dager igjen nå!!! Bare 6 dager igjen nå!!! Bare 5 dager igjen nå!!! Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Spørsmål: Kan man gjøre andre ting mens spill installeres til harddisken? Drive rundt på marketplace, f.eks? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Spørsmål: Kan man gjøre andre ting mens spill installeres til harddisken? Drive rundt på marketplace, f.eks? nei., men prøv å sett på musikk før du starter kopiering. det kan være at det virker. Endret 14. november 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Selv om det kanskje ikke er en revolusjonerende oppdatering blir det fremdeles gøy å kunne ha en avatar som man kler opp Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Selv om det kanskje ikke er en revolusjonerende oppdatering blir det fremdeles gøy å kunne ha en avatar som man kler opp Kødd? Eller? Er meget skeptisk til det dærre opplegget der jeg men, håper jeg bli "positivt" overasket. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg gleder meg også til Avatarene. Hva er det som er så galt med de da? Bryr du deg ikke om de, kan du bare velge en standardfigur, bruke 20 sekunder på å trykke ok, også er du ferdig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ja selve avatar greiene er jo ikkje noe å henge seg videre opp i om ein ikkje er intressert. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Blir fint med nytt utsèende på Dashbordet, ikke at det gamle plager meg, men blir litt mer "stilrent" med det nye. Forandringer er ikke alltid så gærnt Endret 14. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ikkje minst er det raskere, speseielt merkbart når man bruker guide knappen under spillng Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Selv om det kanskje ikke er en revolusjonerende oppdatering blir det fremdeles gøy å kunne ha en avatar som man kler opp Kødd? Eller? Er meget skeptisk til det dærre opplegget der jeg men, håper jeg bli "positivt" overasket. Hvorfor skulle dette være kødd? Er nesten på lik linje med gøy som når jeg lager en figur i Saints Row 2 Smak og behag Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Forandring fryder! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hva var den ganske store oppdateringen jeg lastet ned i går? Har ikke vært på xboxen siden mandag. Bruker NXE. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå