SAS1984 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Skal jo bli koselig å se vennelisten min oversvømmes av avatarer og styr Er litt tomt der slik det er no ^^ Og du klager?? Min venneliste er VEKKE frem til 19. November :O Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Selvpåført lidelse ftw eh? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 fikk en oppdatering til NXE igår, masse nye klær til avataren. vet ikke om det var noe mer enn det. Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Bare 9 dager igjen nå!!! Bare 8 dager igjen nå!!! Bare 7 dager igjen nå!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Gleder meg som faen faktisk Tror dere det blir midnatt natt til tirsdagen? Eller? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 For å være ærlig så liker jeg det nåværende dashboardet bedre. (utseendemessig). Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 selv synes jeg den nye er mye bedre å ser finere ut også, men de kunne faen meg spart får det der avatar-wannabe-wii tulle! Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Gleder meg som faen faktisk Tror dere det blir midnatt natt til tirsdagen? Eller? Håper så! Men tviler på det.. Vi får noe før folka i USA likom? I så fall endrer jeg country-setting til japan ellerno og får den før Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Gleder meg som faen faktisk Tror dere det blir midnatt natt til tirsdagen? Eller? Håper så! Men tviler på det.. Vi får noe før folka i USA likom? I så fall endrer jeg country-setting til japan ellerno og får den før Haha Nei, vet ikke jeg. Kan jo alltid vente hele den natten og Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Vil tro denne updaten slippes på ettermiddagen her til lands Du tar på konsollen og får beskjed att du må oppdatere systemet Og det nye NXE ser jo helt konge ut... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Personlig gleder jeg meg til å få lasta ned nye låter til Rock Band. Jeg installerte NXE på en skrotkonsoll som ble banna for lenge siden, og hadde ingen anelse om at updaten fulgte med harddisken så nå har jeg NXE på NTSC-Xboxen min også... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Personlig gleder jeg meg til å få lasta ned nye låter til Rock Band. Jeg installerte NXE på en skrotkonsoll som ble banna for lenge siden, og hadde ingen anelse om at updaten fulgte med harddisken så nå har jeg NXE på NTSC-Xboxen min også... hmm rart siden da jeg prøvte å sette i den gamle 20GB HDD'en i eliten etter jeg hadde lastet ned den uoffisielle NXE til den med 120GB HDD'en så var forsatt NXE i eliten med da jeg satt på 20GB HDD Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Lastet ikke denne ned til FW i xboxen da? Ikke hardisken? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Alle lagringsmedier som kobles til blir også automatisk oppdatert. Det står i mailen alle som er med i NXE programmet fikk Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 selv synes jeg den nye er mye bedre å ser finere ut også, men de kunne faen meg spart får det der avatar-wannabe-wii tulle! Kan man slippe de MII greiene, noen som vet om man bare kan fortsette og benytte sitt vanlige gamertag avatarbilde? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Man må ha en avatar, men det kan du bruke 20sec på hvis du ikke bryr deg. Man beholder og kan bruke alle gamerpics/personal pics. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Så lenge det er mulig å ha på seg cog hjelm så skal jeg bruke lang tid på det Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Så lenge det er mulig å ha på seg cog hjelm så skal jeg bruke lang tid på det Var det tull eller går det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 hmm de har fjernet det den andre updaten gjorde Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Bare 9 dager igjen nå!!! Bare 8 dager igjen nå!!! Bare 7 dager igjen nå!!! Bare 6 dager igjen nå!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå