Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes de med fordel kunne droppet Avataren. Iallefall den Big Head stilen.

Hadde Avatarene hatt en realistisk stil, med muligheter for å totalt stille inn på alle aspekter ved utseende hadde jeg vært glad til. Men tegneserierfigurer med 100kg hoder og farger i hytt og pine liker jeg ikke.

Lenke til kommentar

Er jo ikke tvil om at MS prøver å nå ut til casual-gamers'ene med de avatarene. Jeg ville heller ha sett de noe mer "seriøst" selv, men da ville 360'en nok engang blitt stempla som hardcore spillemaskin (frykter MS, iallefall).

 

Vi får håpe, om det blir for ille, at det er mulig å slå av hele avatar delen om man ønsker det.

Lenke til kommentar
Jeg sjønner ikke hvorfor Ms skal prøve så mye energi og penger på å tiltrekke casual-gamers'ene. De er flere ja, men de kan umulig bruke mye penger på spill å på Markedplace. Konsoll salget har jo ingenting å si , om eiere ikke kjøper spill til sine konsoller.

Øhh... De tjener jo mer penger om flere kjøper konsollen :roll:

Lenke til kommentar
Jeg sjønner ikke hvorfor Ms skal prøve så mye energi og penger på å tiltrekke casual-gamers'ene. De er flere ja, men de kan umulig bruke mye penger på spill å på Markedplace. Konsoll salget har jo ingenting å si , om eiere ikke kjøper spill til sine konsoller.

 

Så lenge de kjøper et eller to spill har de tjent penger på det.

 

De kan også vise til større salgstall på konsollene så flere tredjeparts-utviklere porter/utvikler spill til x360.

Lenke til kommentar
Jeg sjønner ikke hvorfor Ms skal prøve så mye energi og penger på å tiltrekke casual-gamers'ene. De er flere ja, men de kan umulig bruke mye penger på spill å på Markedplace. Konsoll salget har jo ingenting å si , om eiere ikke kjøper spill til sine konsoller.

Øhh... De tjener jo mer penger om flere kjøper konsollen :roll:

 

Er det ikke slik at Nintendo/Sony/Microsoft neste selger sin konsoll med tap? Slik at de er senere tjener penger på spillene? Det er det jeg har hørt. Og en vanelige casual-gamer kjøper maks 3 - 5 spill i året. Mens hardocore spillere sikkert kjøper 5-15 spill. Greit nok at Microsoft skal ha noe for casual-gamers også, men de må ikke overdrive slik jeg mener de har gjort nå. Se på avatar systemet, ser jo ut som det er beregnet for småjenter, som liker å leke med dukker .

Endret av jonna123
Lenke til kommentar

Sitat fra førstepost: · "LIVE Party system. Create a party of up to eight friends, and stay with them from one game to another, or watch a Netflix movie together, or share a slideshow of your personal photos. It works with all Xbox 360 titles, not just upcoming games. LIVE Party allows up to eight people to chat in the dashboard, so you can meet up before playing."

 

Betyr dette at du kan forme ett selskap med 7 andre personer uten å kunne snakke med dem med mindre du er på dashbordet? Det ville jo være utrolig teit. Jeg vil chatte med flere personer om gangen mens jeg spiller andre spill, som Oblivion mm. =/

Lenke til kommentar
Betyr dette at du kan forme ett selskap med 7 andre personer uten å kunne snakke med dem med mindre du er på dashbordet? Det ville jo være utrolig teit. Jeg vil chatte med flere personer om gangen mens jeg spiller andre spill, som Oblivion mm. =/

Du kan chatte med 7 andre når som helst. Enten du spiller co-op med en av de andre, eller alle er sammen. Ikke sikker om alle kan spille med andre folk i multiplayer, men single player burde det ikke være noe problem med at alle kan spille forskjellig spill med, om du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...