Laland Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Kanskje spill blir lagret i to/tre/flere filer? Litt sånn som on oppdelt .RAR fil. De funker jo på fat, selv om man ikke kan pakke dem ut.. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 nå har ikkje eg lest så nøye, men er det nevnt korti denne updaten kommer? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Må si jeg gleder meg, jeg er kanskje en av de få som likte den nye GUI'en. Og takk gud for at vi kan bruke gamle themes, har brukt alt for mye penger på dem. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Bortsett fra avatarene (ALTSÅ WTF hvor vanskelig blir det ikke å finne vennene når du skal ha 100 stk på en skjermvisning?), så ser det helt greit ut. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Synes de med fordel kunne droppet Avataren. Iallefall den Big Head stilen. Hadde Avatarene hatt en realistisk stil, med muligheter for å totalt stille inn på alle aspekter ved utseende hadde jeg vært glad til. Men tegneserierfigurer med 100kg hoder og farger i hytt og pine liker jeg ikke. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 Er jo ikke tvil om at MS prøver å nå ut til casual-gamers'ene med de avatarene. Jeg ville heller ha sett de noe mer "seriøst" selv, men da ville 360'en nok engang blitt stempla som hardcore spillemaskin (frykter MS, iallefall). Vi får håpe, om det blir for ille, at det er mulig å slå av hele avatar delen om man ønsker det. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg sjønner ikke hvorfor Ms skal prøve så mye energi og penger på å tiltrekke casual-gamers'ene. De er flere ja, men de kan umulig bruke mye penger på spill å på Markedplace. Konsoll salget har jo ingenting å si , om eiere ikke kjøper spill til sine konsoller. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg sjønner ikke hvorfor Ms skal prøve så mye energi og penger på å tiltrekke casual-gamers'ene. De er flere ja, men de kan umulig bruke mye penger på spill å på Markedplace. Konsoll salget har jo ingenting å si , om eiere ikke kjøper spill til sine konsoller. Øhh... De tjener jo mer penger om flere kjøper konsollen Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg sjønner ikke hvorfor Ms skal prøve så mye energi og penger på å tiltrekke casual-gamers'ene. De er flere ja, men de kan umulig bruke mye penger på spill å på Markedplace. Konsoll salget har jo ingenting å si , om eiere ikke kjøper spill til sine konsoller. Så lenge de kjøper et eller to spill har de tjent penger på det. De kan også vise til større salgstall på konsollene så flere tredjeparts-utviklere porter/utvikler spill til x360. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Jeg sjønner ikke hvorfor Ms skal prøve så mye energi og penger på å tiltrekke casual-gamers'ene. De er flere ja, men de kan umulig bruke mye penger på spill å på Markedplace. Konsoll salget har jo ingenting å si , om eiere ikke kjøper spill til sine konsoller. Øhh... De tjener jo mer penger om flere kjøper konsollen Er det ikke slik at Nintendo/Sony/Microsoft neste selger sin konsoll med tap? Slik at de er senere tjener penger på spillene? Det er det jeg har hørt. Og en vanelige casual-gamer kjøper maks 3 - 5 spill i året. Mens hardocore spillere sikkert kjøper 5-15 spill. Greit nok at Microsoft skal ha noe for casual-gamers også, men de må ikke overdrive slik jeg mener de har gjort nå. Se på avatar systemet, ser jo ut som det er beregnet for småjenter, som liker å leke med dukker . Endret 18. juli 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er det ikke slik at Nintendo/Sony/Microsoft neste selger sin konsoll med tap? Jo MS og Sony selger visst med tap. Nintendo gjør visstnok ikke det og har heller ikke gjort det tidligere i denne generasjonen. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Beste nyheten for meg og, jeg spiller MYE MP online og bare det og legge inn spillet. Slippe og har DVD rommen spinne konstant gir mindre lyd fra boxen. Samt dama blir fornøyd og, slipper hun og klage over støyen Bare pluss dette her for meg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Synes det så ganske bra ut jeg! Skal vurdere å gå til innkjøp av 120GBen. Satser på at prisen synker etterhvert. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er jo ikke værre enn å importere fra f.eks statene. Er jo ikke værre enn å importere fra f.eks statene. Er jo ikke værre enn å importere fra f.eks statene. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 >Mer info major nelson Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er det ikke slik at Nintendo/Sony/Microsoft neste selger sin konsoll med tap? Jo, men de tjener fortsatt mer på å selge konsoller, enn å ikke selge konsoller Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Nintendo har ikkje solgt sin med tap. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Sitat fra førstepost: · "LIVE Party system. Create a party of up to eight friends, and stay with them from one game to another, or watch a Netflix movie together, or share a slideshow of your personal photos. It works with all Xbox 360 titles, not just upcoming games. LIVE Party allows up to eight people to chat in the dashboard, so you can meet up before playing." Betyr dette at du kan forme ett selskap med 7 andre personer uten å kunne snakke med dem med mindre du er på dashbordet? Det ville jo være utrolig teit. Jeg vil chatte med flere personer om gangen mens jeg spiller andre spill, som Oblivion mm. =/ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Betyr dette at du kan forme ett selskap med 7 andre personer uten å kunne snakke med dem med mindre du er på dashbordet? Det ville jo være utrolig teit. Jeg vil chatte med flere personer om gangen mens jeg spiller andre spill, som Oblivion mm. =/ Du kan chatte med 7 andre når som helst. Enten du spiller co-op med en av de andre, eller alle er sammen. Ikke sikker om alle kan spille med andre folk i multiplayer, men single player burde det ikke være noe problem med at alle kan spille forskjellig spill med, om du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå