Mala Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Smak og behag, men når det er så tydelig loss i skarphet etc. i forhold til in-game cut-scenes så er det eit lite irritasjonsmoment for min del Men FAEN, det har så lite å si så det er sagt. Gleder meg til rusen har gått ut, og spillinga trer i kraft i morra Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 som en helhet synes jeg gears 2 kunne ha fått 6mnd til for mer fiksing av bugs Tekstur-loadingen har ikke noe å si for min del. Klarer å vente 5 sekunder. Litt irriterende å måtte loade i menyene hele tiden, men (hva er det som loades, liksom?), sånn som når man går fra main menu til multiplayer, og fra multiplayer til lobby. Har også truffet på en bug i single-player, der Dom ikke kom seg på en heis i tide, og vi måtte reloade gamet. Ellers har jeg ikke merket noen bugs (I gears 1 har jeg merket masse, mest irriterende den hvor man "sitter fast" i cover i 4-5 sekunder, den støtte jeg på mange ganger). Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Er det 19. November oppdateringen kommer slik at me kan legge spela inn på harddisk? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kanskje man burde skrive 19 november i trådoverskriften siden det er så mange som spør om det... Bare en liten tanke. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 som en helhet synes jeg gears 2 kunne ha fått 6mnd til for mer fiksing av bugs 6 mdn? Er du gal mann? Da måtte vi ventet til 7. mai 09 for å spille det. Så mange bugs kan det umulig være. Kommet til act 4 og har bare merket en lite bug som jeg helt klart kan leve med for å kunne spille det idag. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Kanskje man burde skrive 19 november i trådoverskriften siden det er så mange som spør om det... Bare en liten tanke. Ikke en dum ide. Har lagt det til nå. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bare 9 dager igjen nå!!! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bare 9 dager igjen nå!!! Woho, da blir det fest Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har hatt det et par uker allerede jeg, så; kos dere den 19! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har hatt det et par uker allerede jeg, så; kos dere den 19! jeg og.. den er ikke mye skryte av Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvor finner jeg muligheten til å fjerne 0GS spill? Har sett ganske mange plasser, men finner det ikke.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Det går ikke. Du kan slette spill som du ikke har gamerscore i, men ikke de spillene du har spillt som du har fått gamerscore i edit: tror jeg missfårsto spørsmåle ditt Endret 10. november 2008 av Ally 87 Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvor finner jeg muligheten til å fjerne 0GS spill? Har sett ganske mange plasser, men finner det ikke.. Velg "Achievements".. Så scroller du ned til spilllene med 0GS i, og så velger du "delete". Har fjernet alle spillene med 0 i. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Forsvinner de fra gamercardet da? Herlig! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Da skal 25 arcade spill of Fifa07 som jeg fikk av min onkel til jul og aldri hatt noen glede av vekk. Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bare 9 dager igjen nå!!! Bare 8 dager igjen nå!!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Skal jo bli koselig å se vennelisten min oversvømmes av avatarer og styr Er litt tomt der slik det er no ^^ Endret 10. november 2008 av Mala Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg tipper heller MS bannlyse-hammeren tar alle mine de neste dagene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå