Jozan Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Sweet! Det har jeg venta lenge på Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Skuffet over manglende evne til å vise album covers altså. En liten sak, men det må da man kunne forvente av MS i 2008... Mye letter å indentifisere musikk på bilde og navn. Det går jo via media center, men det har jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 digger den nye Guiden, genialt, den kommer til å bli brukt effektivt.. Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 noen som vet hvordan man kan koble til Ipod touchen min. Vil bare ikke motta USB'en. Yævlig irriterende, men vet ikke om d går (ann(?)) engang.. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Er den nye guiden raskere enn den nåverende? Den er ufattelig treig. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 noen som vet hvordan man kan koble til Ipod touchen min. Vil bare ikke motta USB'en. Yævlig irriterende, men vet ikke om d går (ann(?)) engang.. Det skal være støtte for dette i den seneste medie-oppdateringen til xbox, men hvis du ikke er med i NXE preview program så har du mistet den siste oppdateringen frem til 19 nov pga den nye dashbord installasjoen slettet cachen til boxen. Med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Er den nye guiden raskere enn den nåverende? Den er ufattelig treig. alt er mye mye raskere, selve NXE og guiden, smooth er vell rette ordet her. spørr om det er noe dere lurer på om NXE, skal prøve å svare vet jeg ikke kan jeg teste.. Endret 4. november 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Er den nye guiden raskere enn den nåverende? Den er ufattelig treig. alt er mye mye raskere, selve NXE og guiden, smooth er vell rette ordet her. Sykt digg Irriterer meg over at den er så treig. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Skuffet over manglende evne til å vise album covers altså. En liten sak, men det må da man kunne forvente av MS i 2008... Mye letter å indentifisere musikk på bilde og navn. Det går jo via media center, men det har jeg ikke. Enig. Har selv Media Center, men er liksom et lite ork å hoppe inn der for å spille av musikk. Er så mye greiere å ha alt i samme interface. Hadde NXE hatt denne støtten, ville XBox360 vært den soleklart feteste mediespilleren som finnes. Nå er den bare en veldig god en. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvilken mediespiller er det som er bedre siden NXE ikke har støtte for album-art, da? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen nye filformater som blir støttet i NXE? Tenker på film Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tror jeg så et intervju som sa at det ikke ble flere formater støttet i NXE. Ihvertfall ikke i denne omgangen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Støtte for .mkv hadde vært noe Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 .mkv og undertekst-filer. Da er vi i mål! Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Så 19 november kommer oppdateringen sånn at vi kan legge inn spill på harddisken? Har det kommer noen andre oppdateringer de siste dagene eller? Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvilken mediespiller er det som er bedre siden NXE ikke har støtte for album-art, da? Er vel ikke så mange som er så mye bedre. Er nok heller det at mange har styrker som ikke XBoxen har. Eksempelvis kan PCen mye fett som XBoxen ikke kan, selv om jeg totalt sett foretrekker sistnevnte. Album-arten ville derimot gjort den til en SOLEKLAR vinner. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Om man en feil har instalert den lekende versjon på boxen sin og nå angrer noe grusomt. Er det noen mulighet for å slette den for og igjen komme seg på live.? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nei, beklager. Du må nok vente til 19. nov. Med mindre det har kommet noen endringer de siste dagene. Lenke til kommentar
huggy Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Får låne en box av en kompis da :S Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Skulle ønske de kunne gjort så jeg ikke trenger å dele musikk gjennom wmp. Det er bare å be om problem for min del.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå