MindTooth Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Da var den lagt inn. Selv om jeg ikke får vært online før den 19. Vil jeg tro at Fable 2 er noe raskere enn tidligere. Birger Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 La inn det siste bond spillet, merker ikke noen forskjell hverken på støy eller hastighet. Har NXE (ikke Pirat versjon) på en nok så ny Elite. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Da var den lagt inn. Selv om jeg ikke får vært online før den 19. Vil jeg tro at Fable 2 er noe raskere enn tidligere. Birger Hvordan er det med deg og .avi filer? Lest litt begge deler her om hva folk får til. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Du, det har jeg ikke testet. Må jeg convertere først? Om dere gir meg et lett verktøy, skal jeg teste ut nyeste episode av Merlin. Birger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 skal funke rett fra nett med Meriln da det er en .avi fil som bruker DivX eller Xvid noe som skal funke på boksen... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hørt at det ikke går med AVI filer før 19. november da det skal komme en update med AVI støtte. Har dog ikke testet. her har du noen konverterings programer MindTooth Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 ingen problemer med divx/xvid så lenge NXE er koblet til live og mottar en oppdatering Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Men den oppdateringen får ikke vi med uoffisiell versjon før 19. november? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 å du tenker på NXE? for det har altid fungert på den gammle dashen kan teste å streame en avi fil nå med NXE Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 La inn det siste bond spillet, merker ikke noen forskjell hverken på støy eller hastighet.Har NXE (ikke Pirat versjon) på en nok så ny Elite. Det må da vere forskjell mellom 12x DVD og...ingen dvd? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Men den oppdateringen får ikke vi med uoffisiell versjon før 19. november? ja, fordi den ikke kobles til LIVE Endret 3. november 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 å du tenker på NXE? for det har altid fungert på den gammle dashenkan teste å streame en avi fil nå med NXE Ja, jeg mente å spille av xvid / divx med NXE, pirat og ikke. (det er kun det som holder meg igjen til å vente om det ikke funker) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 å du tenker på NXE? for det har altid fungert på den gammle dashenkan teste å streame en avi fil nå med NXE Ja, jeg mente å spille av xvid / divx med NXE, pirat og ikke. (det er kun det som holder meg igjen til å vente om det ikke funker) funket for meg, prøvde nå med en avi fil. nyeste Dexter episoden har NXE igjennom preview prog. men måtte laste ned en media oppdatering for at den skal funke. da NXE sletter cachen. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noen av dere som er med i previewen som vet hvordan man sender 'suggestions' på MS connect eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Noen av dere som er med i previewen som vet hvordan man sender 'suggestions' på MS connect eller? ser ut som det bare går og legge in en "bøgg" på "Feedback" bruk den til "suggestions" ekke så farlig... Endret 3. november 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Skuffet over 16:10-støtten i NXE. Den rendrer jo ikke bildet i 1680x1050, men slenger på to sorte bars oppe og nede på bildet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Men, ting blir jo i riktig perspektiv og det er det som er greia. Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen av dere som har NXE som kan svare på om den fortsatt viser alle arcade demos som man noen gang har lasta ned i "my games" liksom? Er så irriterende med alle de spilla som jeg ikke engang har som bare står der med 0 GS. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen av dere som har NXE som kan svare på om den fortsatt viser alle arcade demos som man noen gang har lasta ned i "my games" liksom?Er så irriterende med alle de spilla som jeg ikke engang har som bare står der med 0 GS. Du kan nå slette spill du ikke har achievements i fra "my games" lista Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen av dere som har NXE som kan svare på om den fortsatt viser alle arcade demos som man noen gang har lasta ned i "my games" liksom?Er så irriterende med alle de spilla som jeg ikke engang har som bare står der med 0 GS. ja, med de kan du lett slette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå