Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Er det verkeleg så brennande behov for denne oppdateringen etter at ein har hatt boxen i fleire år utan? Kan umogeleg være så vanskeleg å vente nokre veker til det kjem ut.

det er langt ifra verdt det, jeg har NXE igjennom preview programmet.

det er veldig bra, pent og alt det der, men det er kult i 2 dager så er det bare der.

hadde jeg ikke kommet med på testen, hadde jeg ikke tenkt 2 sekunder engang på hva jeg hadde valgt...

folkens.. vent til 19. nov, det er ikke SÅ kult at man kan risikere Live...

Lenke til kommentar
Jeg hadde helt fint klart å vente, tenkte bare at jeg skulle teste siden den likevel skulle på rep. Nå er jeg bare redd for forsikringen :(

Tror det skal gå bra altså. Er ikke så big deal, bare si at du IKKE hadde peiling og skulle spille ett spill med save på kompis sin HDD hvis de er så strenge. Også at det ba deg installere update på maskinen så du gjorde det. Noe sånt, jeg vet ikke :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Synes updaten virker ganske fin, la den inn på lørdag og har vel egentlig ikke leket med den i mer enn ca. 10 minutter så er for tidlig å ha gjort meg opp noen fornuftig mening om den.

GangsterPanda.png

Lenke til kommentar
"Picture perfect" burde vært inkludert. (og det gjør de sikkert i neste update, om 1 år:( )

Hva er det for noe?

man tar bilde med live vision kameraet og lager et ansikt som ligner deg sjøl (eller den du tar bilde av) et bilde foran og et på siden er nok, tar cirka 10 minutter.

tiger woods og rainbow six las vegas har det f.eks.

og det virker faktisk, det blir veldig likt syns jeg.

Lenke til kommentar
Om man bruker den uoffisielle updaten, og senere sletter cachen på Xboxen, vil man da kunne logge seg på Live?

Slenger meg på denne også.. Hva om jeg bare ønsker å teste det nye dashboardet, for å se hvordan det er, for så å "formatere" HDD. Blir det da mulig å komme "live" igjen da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...