Landeplagen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Uansett, skal vi tro denne amatør sammenligningen er det visst vesentlige forskjeller i lastetidene i LO, DVD vs HDD: Er merkbar forskjell på Rock Band, ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er det verkeleg så brennande behov for denne oppdateringen etter at ein har hatt boxen i fleire år utan? Kan umogeleg være så vanskeleg å vente nokre veker til det kjem ut. det er langt ifra verdt det, jeg har NXE igjennom preview programmet. det er veldig bra, pent og alt det der, men det er kult i 2 dager så er det bare der. hadde jeg ikke kommet med på testen, hadde jeg ikke tenkt 2 sekunder engang på hva jeg hadde valgt... folkens.. vent til 19. nov, det er ikke SÅ kult at man kan risikere Live... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Takk for råd. Jeg hadde tenkt å vente men uansett bra å lese sånt Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg hadde helt fint klart å vente, tenkte bare at jeg skulle teste siden den likevel skulle på rep. Nå er jeg bare redd for forsikringen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg hadde helt fint klart å vente, tenkte bare at jeg skulle teste siden den likevel skulle på rep. Nå er jeg bare redd for forsikringen Tror det skal gå bra altså. Er ikke så big deal, bare si at du IKKE hadde peiling og skulle spille ett spill med save på kompis sin HDD hvis de er så strenge. Også at det ba deg installere update på maskinen så du gjorde det. Noe sånt, jeg vet ikke Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 skal vedde på denne updaten er så f**kings oppskrytt Det der med avatarene må være noe av dummeste jeg har sitt.. kjøpe klær til avataren haha! bra jobba MS. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Endret 3. november 2008 av Lande Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Synes updaten virker ganske fin, la den inn på lørdag og har vel egentlig ikke leket med den i mer enn ca. 10 minutter så er for tidlig å ha gjort meg opp noen fornuftig mening om den. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 skal vedde på denne updaten er så f**kings oppskrytt Det der med avatarene må være noe av dummeste jeg har sitt.. kjøpe klær til avataren haha! bra jobba MS. Money, money, money Must be funny Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 "Picture perfect" burde vært inkludert. (og det gjør de sikkert i neste update, om 1 år:( ) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 "Picture perfect" burde vært inkludert. (og det gjør de sikkert i neste update, om 1 år:( ) Hva er det for noe? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 "Picture perfect" burde vært inkludert. (og det gjør de sikkert i neste update, om 1 år:( ) Hva er det for noe? man tar bilde med live vision kameraet og lager et ansikt som ligner deg sjøl (eller den du tar bilde av) et bilde foran og et på siden er nok, tar cirka 10 minutter. tiger woods og rainbow six las vegas har det f.eks. og det virker faktisk, det blir veldig likt syns jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det poppet opp ein hyggelig update på skjermen min i dag Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Du fikk den uten å ha sendt inn søknad? Er litt redd jeg ikke får igjen boksen fra rep. før 19. november. Litt kjipt å ikke få testet avatarene og det "nye" online systemet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Nei eg benyttet meg sjangsen til å bytte konsoll ID, siden søknadskonsollen min gjikk i dass dagen eg leverte søknaden Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ah, da skjønner jeg Skulle hatt to konsoller jeg også, hadde jeg bare hatt råd Kjipt å gå glipp av store lanseringer pga. RROD Får vel kose meg med PS3en i mens da Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Om man bruker den uoffisielle updaten, og senere sletter cachen på Xboxen, vil man da kunne logge seg på Live? Slenger meg på denne også.. Hva om jeg bare ønsker å teste det nye dashboardet, for å se hvordan det er, for så å "formatere" HDD. Blir det da mulig å komme "live" igjen da? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Updaten ligger nok på selve konsollen, ikke på harddisken. Så nei, du kommer deg nok ikke på live igjen før 19. november, om ikke aldri om du skulle være så uheldig å bli bannet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå