Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vanskelig for å tro at garantien har røket. Du har jo ikkje gjort noen fysiske inngrep på konsollen av noe slag. Det du i verste fall kan gjør er jo å vente til etter 19.november med å ringe inn og si ifra om boksen sin tilstand :p

Det er jo sant, tror dere jeg får den i retur om jeg leverer den i løpet av denne uken? Vil helst ha den tilbake om ikke så altfor lenge, kommer jo snart noen ganske fete spill jeg gjerne skulle ha spilt :) Og om jeg skulle bli bannet, tror dere jeg da får samme konsoll tilbake? Eller en ny konsoll uten bann? Hadde vært deilig å slippe å kjøpe en arcade :p

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

ja jeg v il tro den videoen har rett. Sitter med XNE nå, installerte GTA IV, for og sjekke om "pop up" problemet var der fortsatt, men etter 2 timers spilling kan jeg ikke si at jeg har sett mye til dette, slik det var før.. Det er et pluss! :D Driiiit kjipt at jeg ikke får oppdatert spilla mine (for den maser om det) :p , men men..

Lenke til kommentar
snip

For noen er det jo spennende og se hvor intuitivt og pent den nye dashboarden er. Jeg synes det er mye lekrere nå, det tar seg mye bedre ut på hdtv'en min enn det gamle også. Ja man kan sikkert vente, men for min del var jeg spent på hvordan det nye ville føles og være i bruk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...