tc47 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Prøv igjen, linken fungerer. Er at man sikkert blir bannet helt etterhvert fra Live hvis du laster ned NXE ulovlig. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 At Microsoft "kanskje" vil banne deg om du har installert updaten og ikke står på listen over godkjente testere eller noe sånnt. Skumleste artikkelen så husker ikke nøyaktig hva det sto. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Prøv igjen, linken fungerer. Er at man sikkert blir bannet helt etterhvert fra Live hvis du laster ned NXE ulovlig. Nei, det gjør den ikke. Du blir bare slengt tilbake til forsiden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Woah, det skjedde med meg nå og! Rart, kanskje de tok det vekk siden det var faktisk en ganske dum artikkel. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Funker ikke for meg heller nå, men gikk i sted. Tror dere virkelig de banner noen for å laste ned en update noen dager for tidlig? Og som sagt, hva med de som fikk den av en venn/bekjent eller lastet den ned før advarselen til Nelson? Edit: Står her også: http://www.xbox360fanboy.com/2008/10/31/nx...il-november-19/ Endret 2. november 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 M. Nelson har aldri skrevet at noen blir bannet Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Eid for de som lastet den ned da . Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvorfor skrev de det på Kotaku da? Dårlig spøk? Kan vel hende at de bare prøver å skremme folk til å la være å oppdatere før 19. november, slik at alle (bortset fra de 2000 heldige testerene) får den samtidig? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 ingenting på .com eller bloggen hans, så rimelig bullshit at noen blir bannet Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Får håpe det. Bare jeg ikke mister garantien går det geit for meg. Boksen bråker som et uvær, fryser flere ganger om dagen og får RROD med jevne mellomrom. Håper derfor jeg får sendt den inn, selvom jeg har updaten. Hva tror dere? Ryker garantien? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vanskelig for å tro at garantien har røket. Du har jo ikkje gjort noen fysiske inngrep på konsollen av noe slag. Det du i verste fall kan gjør er jo å vente til etter 19.november med å ringe inn og si ifra om boksen sin tilstand Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 ingenting på .com eller bloggen hans, så rimelig bullshit at noen blir bannet Vi får nok høre dommen i podkasten hans, som blir lagt ut i morgen. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 ingenting på .com eller bloggen hans, så rimelig bullshit at noen blir bannet Står jo på Twitteren hans. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Vanskelig for å tro at garantien har røket. Du har jo ikkje gjort noen fysiske inngrep på konsollen av noe slag. Det du i verste fall kan gjør er jo å vente til etter 19.november med å ringe inn og si ifra om boksen sin tilstand Det er jo sant, tror dere jeg får den i retur om jeg leverer den i løpet av denne uken? Vil helst ha den tilbake om ikke så altfor lenge, kommer jo snart noen ganske fete spill jeg gjerne skulle ha spilt Og om jeg skulle bli bannet, tror dere jeg da får samme konsoll tilbake? Eller en ny konsoll uten bann? Hadde vært deilig å slippe å kjøpe en arcade Endret 2. november 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 ingenting på .com eller bloggen hans, så rimelig bullshit at noen blir bannet Står jo på Twitteren hans. står ingenting om at man blir bannet! Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 ingenting på .com eller bloggen hans, så rimelig bullshit at noen blir bannet Står jo på Twitteren hans. står ingenting om at man blir bannet! Nei, men det står at du blir nektet tilgang til Live, altså da må du spille Gears 2 helt alene... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Frem til 19.november ja Uansett, skal vi tro denne amatør sammenligningen er det visst vesentlige forskjeller i lastetidene i LO, DVD vs HDD: http://neocrisis.com/content/view/2931/39/ Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 ja jeg v il tro den videoen har rett. Sitter med XNE nå, installerte GTA IV, for og sjekke om "pop up" problemet var der fortsatt, men etter 2 timers spilling kan jeg ikke si at jeg har sett mye til dette, slik det var før.. Det er et pluss! Driiiit kjipt at jeg ikke får oppdatert spilla mine (for den maser om det) , men men.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er det verkeleg så brennande behov for denne oppdateringen etter at ein har hatt boxen i fleire år utan? Kan umogeleg være så vanskeleg å vente nokre veker til det kjem ut. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 snip For noen er det jo spennende og se hvor intuitivt og pent den nye dashboarden er. Jeg synes det er mye lekrere nå, det tar seg mye bedre ut på hdtv'en min enn det gamle også. Ja man kan sikkert vente, men for min del var jeg spent på hvordan det nye ville føles og være i bruk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå