Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
er det sånn at det går an å privat chatte med opp til 8stk når du spiller et singleplayer spill f.eks?

ja så lenge man er i samme party...

Lenke til kommentar
Jeg er prøvekaninen deres, og har akkurat lastet ned NXE. Om jeg blir bannet eller ikke, får tiden vise. :p Anyway..når jeg på den 19. skal laste ned den "lovlige" versjonen fra Xbox.com. Hvor finner jeg den da?

Da skjer det ingenting, bortsett fra at du kommer deg på Live (muligens med melding om at du er bannet til år 9999).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Tviler på at noen blir bannet. Det er jo fullt lovlig å distribuere NXE nå, låne HDD til kompiser feks.

kilde? =)

med tanke på at det står i emailen, vi som har nxe nå, så tviler jeg på at noen blir bannet.

straffen er at du ikke får live før 19.

In participation with this program, you should not move your storage device (hard drive, or memory unit if you do not have a hard drive) to any other console as it will also update that console. If an unregistered console is updated with the NXE update, that console will not be able to connect to Xbox LIVE until the NXE has been officially released on November 19th.
Lenke til kommentar

Oppdaterte "uoffisielt" jeg også. Gullmedlemskapet mitt har gått ut og får ikke nytt før om en måned uansett, hadde derfor ikke så mye å tape. Lastet bare ned alle demoene jeg ville ha først. Funker helt fint å streame musikk og film her. Windows Media Center funker også. Eneste som ikke funker er Live :)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Oppdaterte "uoffisielt" jeg også. Gullmedlemskapet mitt har gått ut og får ikke nytt før om en måned uansett, hadde derfor ikke så mye å tape. Lastet bare ned alle demoene jeg ville ha først. Funker helt fint å streame musikk og film her. Windows Media Center funker også. Eneste som ikke funker er Live :)

Jeg kan ikke spille av AVI filer, det trenger man en oppdatering til. Derfor dro jeg innom google, men der fant jeg bare noen døde linker. Kan man streame via. Windows Media Player 11?

Er ikke NXE pisskjedelig uten live da? Jeg greier meg uten NXE til 19 november.

jo, men jeg angrer ikke.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...