LucarioX Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nope, men du kan jo rippe DVDen inn på dataen, konvertere den om til DivX og slenge den inn på en ekstern harddisk. Da er det bare å plugge i kjeksboksen og snurre film. Har gjort det selv og den bråker nesten ingenting da Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 er det sånn at det går an å privat chatte med opp til 8stk når du spiller et singleplayer spill f.eks? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 er det sånn at det går an å privat chatte med opp til 8stk når du spiller et singleplayer spill f.eks? ja så lenge man er i samme party... Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg er prøvekaninen deres, og har akkurat lastet ned NXE. Om jeg blir bannet eller ikke, får tiden vise. Anyway..når jeg på den 19. skal laste ned den "lovlige" versjonen fra Xbox.com. Hvor finner jeg den da? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg er prøvekaninen deres, og har akkurat lastet ned NXE. Om jeg blir bannet eller ikke, får tiden vise. Anyway..når jeg på den 19. skal laste ned den "lovlige" versjonen fra Xbox.com. Hvor finner jeg den da? Da skjer det ingenting, bortsett fra at du kommer deg på Live (muligens med melding om at du er bannet til år 9999). Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tviler på at noen blir bannet. Det er jo fullt lovlig å distribuere NXE nå, låne HDD til kompiser feks. Det eneste som skjer er jo nettopp at man IKKE kommer online med konsollen før den 19. I disse Gears 2 tider er det er straff nok... Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tviler på at noen blir bannet. Det er jo fullt lovlig å distribuere NXE nå, låne HDD til kompiser feks. kilde? =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tviler på at noen blir bannet. Det er jo fullt lovlig å distribuere NXE nå, låne HDD til kompiser feks. kilde? =) med tanke på at det står i emailen, vi som har nxe nå, så tviler jeg på at noen blir bannet. straffen er at du ikke får live før 19. In participation with this program, you should not move your storage device (hard drive, or memory unit if you do not have a hard drive) to any other console as it will also update that console. If an unregistered console is updated with the NXE update, that console will not be able to connect to Xbox LIVE until the NXE has been officially released on November 19th. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Til dere som evt har oppgradert den uten å gå gjennom MS godkjent, fungerer det fortsatt å spille av fra nettverksdisker / andre maskiner i samme nettverk? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Gjetter på at det fungerer. Et jo bare Live som ikke virker. :-) Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er ikke NXE pisskjedelig uten live da? Jeg greier meg uten NXE til 19 november. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Gjetter på at det fungerer. Et jo bare Live som ikke virker. :-) Gjetting er ikke godt nok for meg, Live klarer jeg meg fint uten, men bruker den til å spille av filmer med hver dag Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Oppdaterte "uoffisielt" jeg også. Gullmedlemskapet mitt har gått ut og får ikke nytt før om en måned uansett, hadde derfor ikke så mye å tape. Lastet bare ned alle demoene jeg ville ha først. Funker helt fint å streame musikk og film her. Windows Media Center funker også. Eneste som ikke funker er Live Endret 2. november 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Oppdaterte "uoffisielt" jeg også. Gullmedlemskapet mitt har gått ut og får ikke nytt før om en måned uansett, hadde derfor ikke så mye å tape. Lastet bare ned alle demoene jeg ville ha først. Funker helt fint å streame musikk og film her. Windows Media Center funker også. Eneste som ikke funker er Live Jeg kan ikke spille av AVI filer, det trenger man en oppdatering til. Derfor dro jeg innom google, men der fant jeg bare noen døde linker. Kan man streame via. Windows Media Player 11? Er ikke NXE pisskjedelig uten live da? Jeg greier meg uten NXE til 19 november. jo, men jeg angrer ikke. Endret 2. november 2008 av stonhans Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Om man bruker den uoffisielle updaten, og senere sletter cachen på Xboxen, vil man da kunne logge seg på Live? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er det noe som er gjort med mediacenter greia? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ikke som jeg kan se. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 http://kotaku.com/5074010/and-now-a-messag...om-major-nelson Vart du skræmt no? Nei, seriøst, hvorfor skulle MS banne kundene sine for å laste ned en update noen dager før release? Hva med de av oss som fikk updaten fra en venn? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 http://kotaku.com/5074010/and-now-a-messag...om-major-nelsonVart du skræmt no? Nei, seriøst, hvorfor skulle MS banne kundene sine for å laste ned en update noen dager før release? Hva med de av oss som fikk updaten fra en venn? You were redirected to our front page because the URL you requested is unavailable. Please try again later. Hva stod det der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå