Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke man blir bannet for å ha updaten.. Fant ihvertfall dette (som virker troverdig) på en ikke-så-ukjent torrent side:

The Xbox 360 Fall Flash update will be available to you by 8pm PST on October 30th (11pm EST on October 30th, 3am GMT on October 31st).

While exploring the New Xbox Experience (NXE), you may come across bugs or have some suggestions. Please share those with us by going to Microsoft Connect and clicking on the Feedback link.

If you would like to post comments regarding your experiences with the New Xbox Experience, or interact with other preview participants please use the Newsgroups link on the connect site. Although we are monitoring the newsgroups, all bugs and suggestions should be filed using the Feedback link.

If you need technical assistance with the Xbox 360 Fall Flash and you're in the US or Canada and speak English; you can call 877-783-1507. Phone lines will be open between the hours of 8am and 6pm CST. Please do not publish or share this phone number with people that are not participating in the Preview Program

============================

In participation with this program, you should not move your storage device (hard drive, or memory unit if you do not have a hard drive) to any other console as it will also update that console. If an unregistered console is updated with the NXE update, that console will not be able to connect to Xbox LIVE until the NXE has been officially released on November 19th.

============================

Please remember that your participation in the Public Preview Program is subject to the Xbox LIVE Terms of Use.

We thank you for your participation and hope that you enjoy the New Xbox Experience.

See you online,

The Xbox 360 team

Endret av joananas
Lenke til kommentar
jeg gir opp jeg.. forstår ingenting.. begynner å bli irritert fordi jeg ikke for det til

Listen carefully, i will only say this wens (Allo Allo humor)

du har vel ikke registrert deg første gangen, og da er det ingenting du kan gjøre nå!

Det er vel noe, men det blir vel ikke lovlig.

Lenke til kommentar
jeg gir opp jeg.. forstår ingenting.. begynner å bli irritert fordi jeg ikke for det til

vist du tenker på den filen, så er det lett, sjekk bildet, så ser du hvor MAPPEN skal legges, så skrur du på 360 og da setter du inn minnepennen/CD og får beskjed om å oppdatere

have fun without xbox LIVE

post-13196-1225542879_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Men er det noen som kan bekrefte/vet at man faktisk får tilbake Live 19.nov da? Eller er det bare det man tror?

Det som er blitt sagt er at man ikke får logge på fordi man ikke er på VIP-lista til Microsoft hvis man har skaffet seg updaten et annet sted.. Men 19. november blir jo "alle" VIP-listet derfor burde det gå glatt. Laster den ikke ned selv fordi jeg vil glede meg :)

edit: leif

Endret av joananas
Lenke til kommentar

Viss du laster ned NXE på linken til TheGizmo kan du ikke lage avatar, og heller ikke spille live til 19nov.

THIS UPDATE WILL DISABLE YOUR CONSOLES XBOX LIVE ACCESS UNTIL NOVEMBER 19TH! You cannot create an avatar until the 19th, this requires another download after you install the NXE dashboard

Går det an og slette updaten etter du har lastet den ned?

Lenke til kommentar
"smarting" du Atald....

kanskje du burde hatt en titt på serien jeg nevner

Ikke helt våken der, beklager det.

Har sett serien, men det første jeg kom på var Michelle fra le resistance som sa det, og da var det jeg skrev riktig. Skjønner ikke at jeg ikke tenkte på René.

Om man laster den ned uoffisielt, vil man få igjen Live-tilgangen 19. november eller er dette bare antagelser?

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...