Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden

Anbefalte innlegg

Er det noen spesiell grunn til at vi ikke har Inside Xbox? De trenger liksom ikke oversette den får min skyld, og det kan da ikke være mye stress å endre på lanseringsdatoer og datoer for demoer.

Uansett, ser fram til NXE. Heldiggriser dere som har fått den før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når noen "signed in" på vennelista, så kunne man trykke guide knappen, så kom profilen deres opp. Det kan man ikke lenger.

WHAT? :( Hvorfor tar de vekk sånt? Dette var noe jeg gjorde ganske mye jeg. Typisk.

JAJAJAJAJAJA! Hatet den funksjonen der! YES! Endelig! :w00t:

Hæ? Hater..? Jeg skjønner ikke hva du mener.

Lenke til kommentar
Håper Inside Xbox kommer til Europa (Norge) snart også. Er inne på US-kontoen min og sjekker Inside Xbox hver dag. Alltid noe interessant der. Kjipt at det forskjellsbehandler sånn :S

Vi i de små europeiske landene blir virkelig fucka når det kommer til live tjenester ja. Kanskje det ville vært annerledes hvis 360 ikke hadde solgt så dårlig her, hvem vet. Men irriterende er det. Det video greiene vi har er jo helt elendig. En pirates of the carribean trailer er jo omtrent alt.

Lenke til kommentar
Skrudde på boksen i dag og da kom oppdateringen :D Liker generelt NXE svært godt, ser veldig bra ut, føles bra, og avatarene ser bra ut. Og sier aldri nei til å kjappere loadetider på spill og mindre bråk fra boksen :)

Hvordan har dere fått ut bildene av avatarene?

<Hadde du registrert deg for beta, eller fikk du den bare plutselig du også?

Lenke til kommentar
Er det noen spesiell grunn til at vi ikke har Inside Xbox? De trenger liksom ikke oversette den får min skyld, og det kan da ikke være mye stress å endre på lanseringsdatoer og datoer for demoer.

Det har vel med at visse ting de sier og annonserer der bare gjelder for US. Det koster sikkert en del å sette folk på å oversette og lage slike reportasjer også, så de kaster ikke bort penger på et såpass lite marked som Skandinavia/Europa.

Men litt rart er det at UK får Video Marketplace, mens resten av europa får ingenting. Folketallet i UK er da ikke så mye større enn for eksempel Tyskland eller Frankrike?

For å få opp bilde av din avatar:

http://avatar.xboxlive.com/avatar/[insert gamertag]/avatar-body.png

Lenke til kommentar
<Hadde du registrert deg for beta, eller fikk du den bare plutselig du også?

Jeg hadde regga meg, var innom Connect på lørdag, og så plutselig NXE :) Er forøvrig ikke en Beta, ifølge Major Nelson er det bare en forsmak for noen heldige, men selvfølgelig det er jo også delvis for å se om man snubler over noen bugs.

Jeg er svært fornøyd med NXE til nå iallefall. Elsker at den nå åpner alt av videoer i Full-Screen, og ikke gir meg bilde over halve skjermen. Deilig å lagre spill til HDD, men dessverre sitter jeg på gamle 360 med 20GB HD, som ikke akkuratt gir romslig plass til spill, og foreløpig syns jeg 1000 kr blir for mye for 120GB.

Endret av Dezzorex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...