Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skrudde på 360'en nå nettopp og hva ser jeg? Joda, en update er tilgjengelig. Har ikke sett noen e-post som bekrefter at jeg er med, men likevel har jeg nå NXE. Førsteinntrykk: Meget bra!

Damn, du er heldig! Prøvde å skru den på selv nå, men nedia, ingen update. Kanskje de sendte den ut ved en feil?

Lenke til kommentar
NXE er mer enn Avaters :ph34r:

Er ikke så mye mer, annet enn utseendet da, selvfølgelig. Lydene er mer wii'ete (med en dæsj ps3). Er nedlastningslinker til maps og sanger og sånt til spill overalt. Til og med i guiden.

US NXE er tre ganger bedre da, siden de har Netflix og Events og Inside Xbox. Euro (non-UK) NXE er det liksom ikke så mye nytt på...

Men hvorfor i fanden måtte de ta vekk en feature jeg brukte stadig vekk, nemlig det med at når noen "signed in" på vennelista, så kunne man trykke guide knappen, så kom profilen deres opp. Det kan man ikke lenger.

Her er min avatar

Endret av Lande
Lenke til kommentar
når noen "signed in" på vennelista, så kunne man trykke guide knappen, så kom profilen deres opp. Det kan man ikke lenger.

Endelig. Irriterer med grønn over at jeg må vente de få sekundene den dritten kommer opp når jeg jeg skal tilbake på dashboardet etter at jeg har spilt. Hender det er 3-4 stk som logger på samtidig, og da er det ekstra kjedelig.

Så jeg synes det er greit at de fjerna det.

Lenke til kommentar
NXE er mer enn Avaters :ph34r:

Er ikke så mye mer, annet enn utseendet da, selvfølgelig. Lydene er mer wii'ete (med en dæsj ps3). Er nedlastningslinker til maps og sanger og sånt til spill overalt. Til og med i guiden.

US NXE er tre ganger bedre da, siden de har Netflix og Events og Inside Xbox. Euro (non-UK) NXE er det liksom ikke så mye nytt på...

Men hvorfor i fanden måtte de ta vekk en feature jeg brukte stadig vekk, nemlig det med at når noen "signed in" på vennelista, så kunne man trykke guide knappen, så kom profilen deres opp. Det kan man ikke lenger.

Her er min avatar

Frankrike, Tyskland, England og Canada har vel fått mye av det der? Er vel det at det bor så få mennesker her oppe i kalde, lille Skandinavia :( Er jo ikke mer enn 20 mill her, ikke akkurat er stort marked :ermm:

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Frankrike, Tyskland, England og Canada har vel fått mye av det der? Er vel det at det bor så få mennesker her oppe i kalde, lille Skandinavia :( Er jo ikke mer enn 20 mill her, ikke akkurat er stort marked :ermm:

Ja, pluss at PlayStation er det ledende konsoll-merket her oppe, så vidt jeg vet. Altså, de fleste spillere har en PlayStation i skandinavia.

Lenke til kommentar
Endelig. Irriterer med grønn over at jeg må vente de få sekundene den dritten kommer opp når jeg jeg skal tilbake på dashboardet etter at jeg har spilt. Hender det er 3-4 stk som logger på samtidig, og da er det ekstra kjedelig.

Så jeg synes det er greit at de fjerna det.

Ja, noen ganger var det irriterende, men som oftest likte jeg muligheten. Men det skal sier at du får samme effekt med andre "notifications" (for eksempel, "download finished", så trykker du på guide, så kommer ikke nedlastingen opp).

Lenke til kommentar

Skrudde på boksen i dag og da kom oppdateringen :D Liker generelt NXE svært godt, ser veldig bra ut, føles bra, og avatarene ser bra ut. Og sier aldri nei til å kjappere loadetider på spill og mindre bråk fra boksen :)

Hvordan har dere fått ut bildene av avatarene?

Endret av Dezzorex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...