_norse_ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg skrudde på 360'en nå nettopp og hva ser jeg? Joda, en update er tilgjengelig. Har ikke sett noen e-post som bekrefter at jeg er med, men likevel har jeg nå NXE. Førsteinntrykk: Meget bra! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 hadde verdt fett om du fikk nye "outfits" på hverdt spill du kjøpte som halo hjelm eller racing hjelm fra er bil spill Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Jeg skrudde på 360'en nå nettopp og hva ser jeg? Joda, en update er tilgjengelig. Har ikke sett noen e-post som bekrefter at jeg er med, men likevel har jeg nå NXE. Førsteinntrykk: Meget bra! Gid hadde det skjedd med meg og min uregistrerte backup boks EDIT: Far Cry 2 - DVD vs HDD install loading tider Endret 31. oktober 2008 av Mala Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Mitt første forsøk på å lage en avatar. Er fortsatt ikke noe fan av dette, men hater det ikke så mye som jeg trodde jeg kom til å gjøre Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg skrudde på 360'en nå nettopp og hva ser jeg? Joda, en update er tilgjengelig. Har ikke sett noen e-post som bekrefter at jeg er med, men likevel har jeg nå NXE. Førsteinntrykk: Meget bra! Damn, du er heldig! Prøvde å skru den på selv nå, men nedia, ingen update. Kanskje de sendte den ut ved en feil? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Hvordan er NXE? Marketplace? Føles det bra? Irriterende lyder i dashboard? Ingame-menyen? Fortell! NXE er mer enn Avaters Endret 31. oktober 2008 av nypis Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Mitt første forsøk,Rolex klokke og greier..... Endret 31. oktober 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) NXE er mer enn Avaters Er ikke så mye mer, annet enn utseendet da, selvfølgelig. Lydene er mer wii'ete (med en dæsj ps3). Er nedlastningslinker til maps og sanger og sånt til spill overalt. Til og med i guiden. US NXE er tre ganger bedre da, siden de har Netflix og Events og Inside Xbox. Euro (non-UK) NXE er det liksom ikke så mye nytt på... Men hvorfor i fanden måtte de ta vekk en feature jeg brukte stadig vekk, nemlig det med at når noen "signed in" på vennelista, så kunne man trykke guide knappen, så kom profilen deres opp. Det kan man ikke lenger. Her er min avatar Endret 31. oktober 2008 av Lande Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 når noen "signed in" på vennelista, så kunne man trykke guide knappen, så kom profilen deres opp. Det kan man ikke lenger. WHAT? Hvorfor tar de vekk sånt? Dette var noe jeg gjorde ganske mye jeg. Typisk. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 WHAT? Hvorfor tar de vekk sånt? Dette var noe jeg gjorde ganske mye jeg. Typisk. Heldigvis er guiden litt raskere. Er ikke noe problem å bare flengse opp friendslista ganske kjapt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Ja hører det. Skikkelig synd jeg må vente 19 dager når så mange av dere har fått Endret 31. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vi har ikke fått Inside Xbox ennå nei? Faen meg dårlig. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 når noen "signed in" på vennelista, så kunne man trykke guide knappen, så kom profilen deres opp. Det kan man ikke lenger. Endelig. Irriterer med grønn over at jeg må vente de få sekundene den dritten kommer opp når jeg jeg skal tilbake på dashboardet etter at jeg har spilt. Hender det er 3-4 stk som logger på samtidig, og da er det ekstra kjedelig. Så jeg synes det er greit at de fjerna det. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) NXE er mer enn Avaters Er ikke så mye mer, annet enn utseendet da, selvfølgelig. Lydene er mer wii'ete (med en dæsj ps3). Er nedlastningslinker til maps og sanger og sånt til spill overalt. Til og med i guiden. US NXE er tre ganger bedre da, siden de har Netflix og Events og Inside Xbox. Euro (non-UK) NXE er det liksom ikke så mye nytt på... Men hvorfor i fanden måtte de ta vekk en feature jeg brukte stadig vekk, nemlig det med at når noen "signed in" på vennelista, så kunne man trykke guide knappen, så kom profilen deres opp. Det kan man ikke lenger. Her er min avatar Frankrike, Tyskland, England og Canada har vel fått mye av det der? Er vel det at det bor så få mennesker her oppe i kalde, lille Skandinavia Er jo ikke mer enn 20 mill her, ikke akkurat er stort marked Endret 31. oktober 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Frankrike, Tyskland, England og Canada har vel fått mye av det der? Er vel det at det bor så få mennesker her oppe i kalde, lille Skandinavia Er jo ikke mer enn 20 mill her, ikke akkurat er stort marked Ja, pluss at PlayStation er det ledende konsoll-merket her oppe, så vidt jeg vet. Altså, de fleste spillere har en PlayStation i skandinavia. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Endelig. Irriterer med grønn over at jeg må vente de få sekundene den dritten kommer opp når jeg jeg skal tilbake på dashboardet etter at jeg har spilt. Hender det er 3-4 stk som logger på samtidig, og da er det ekstra kjedelig. Så jeg synes det er greit at de fjerna det. Ja, noen ganger var det irriterende, men som oftest likte jeg muligheten. Men det skal sier at du får samme effekt med andre "notifications" (for eksempel, "download finished", så trykker du på guide, så kommer ikke nedlastingen opp). Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Håper Inside Xbox kommer til Europa (Norge) snart også. Er inne på US-kontoen min og sjekker Inside Xbox hver dag. Alltid noe interessant der. Kjipt at det forskjellsbehandler sånn :S Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Å lage US konto, er det like lett som på ps3? Ny email og fake addresse? Lenke til kommentar
Dezzorex Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Skrudde på boksen i dag og da kom oppdateringen Liker generelt NXE svært godt, ser veldig bra ut, føles bra, og avatarene ser bra ut. Og sier aldri nei til å kjappere loadetider på spill og mindre bråk fra boksen Hvordan har dere fått ut bildene av avatarene? Endret 31. oktober 2008 av Dezzorex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå