Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Installerig av demoer er noe piss på PS3, det skulle ha skjedd i bakgrunnen ved nedlastingen syns eg :)

Helt enig, ingenting imot det nei. Er så irriterende faktisk at jeg nå bruker turn off system after background download fordi da installerer da automatisk ihvertfall :p

Ehm, har mer spill til 360 faktisk. Multiplatform spill kjøper jeg til 360, abonnerer på IGN Insider og leser alltid head-to head og når 360 ser ut til å vinne alle multiplatform testene så velger jeg den. Så er ikke PS3 Fanboy, bare sier det som det er. Så hadde helst sett at du kunne enten si at du ikke gidder å diskutere det eller bare ikke si noe tilbake. Takk skal du ha.

Lenke til kommentar

PS3 dashbord oppdatering? Eller er det xbox vi eegntlig snakker om her.

Installasjonsmuligheten er gull den, SYND ja at jeg bare har 20 gb harddisk, men greit nok, jeg har i hvert fall muligeten til å kjøre det spillet jeg spiller mest om dagen fra HD uten støy. Selve dashbord oppdateringen er flott. Kjapp og mye penere. Funksjonaliteten til guide knappen er overlegen ift det gamle. Alt i alt er jeg meget fornøyd!

Lenke til kommentar

Høres bra ut, gleder meg. Er vel bare snakk om 19 dager! Er det sånn at du trenger nesten ikke å vente etter du trykker på guide knappen? Fordi det irriterte meg litt når jeg var in-game og skulle sende en kjapp melding, tok alltid 2 sekunder eller noe for å komme opp. :)

Lenke til kommentar
noen med nye NXE som gidder adde meg?

Ingen som kan adde deg, den eneste muligheten er å låne HDDen til en som har NXE. Da vil det installeres på din konsoll. Da mister du riktginok muligheten til å gå online med konsollen frem til den 19 nov. Spørs om det er verdt det.

Lenke til kommentar

kommer mer eller mindre på sekundet nå ja, bitte liten lagg bare

noen med nye NXE som gidder adde meg?

Ingen som kan adde deg, den eneste muligheten er å låne HDDen til en som har NXE. Da vil det installeres på din konsoll. Da mister du riktginok muligheten til å gå online med konsollen frem til den 19 nov. Spørs om det er verdt det.

tenkte folk på vennelisten, har ingen der nå med NXE

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Jeg kunne ha både skjegg og bart! :D

ja noen, men jeg må ha en bart, soulpatch og gothee, men neeei da...

det blir for heftig for grafikkortet

virker som GT til de som har Avatar er "sensurert" bare ett ? tegn

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...