Brakara Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hadde bare noen minutter å teste det før jeg måtte dra på jobb, men det virker kjapt og super slick så langt. Lenke til kommentar
noxon Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 virket veldig bra det lille jeg fikk prøvd før jobb i morges... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) la inn gta4 på hdd og nå er bråket borte!!!!!!!!!!!!!!!! følte meg litt gay når jeg valgte avatar men det er jo inn å være gay og lesbisk så det er vel okai? GTA4 fylte 6.8gb av hdd Endret 31. oktober 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det var ikke så mye nytt, liksom. Men klar forbedring. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 la inn gta4 på hdd og nå er bråket borte!!!!!!!!!!!!!!!! Hva med texture-pop-in? Laster "brettet" raskere? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) la inn gta4 på hdd og nå er bråket borte!!!!!!!!!!!!!!!! Hva med texture-pop-in? Laster "brettet" raskere? ja, en klart forbedring. det kommer mye raskere. før så virket det som dvd spelleren hoppet ut i orbit for å hente data og da tok det lang tid og mye bråk før "brettet" ble lastet. Kan jo virke som dataene var helt hulter til bulter lagret på dvden og derfor tok det lenger tid, men nå er det smooth fra hdd. Spinupen for å verifisere at plata står i tok 1 sekund, altså ingen bråk! Endret 31. oktober 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Når er updaten klar for resten av befolkningen?? Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 :O alt for lenge! Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 la inn gta4 på hdd og nå er bråket borte!!!!!!!!!!!!!!!! Hva med texture-pop-in? Laster "brettet" raskere? ja, en klart forbedring. det kommer mye raskere. før så virket det som dvd spelleren hoppet ut i orbit for å hente data og da tok det lang tid og mye bråk før "brettet" ble lastet. Kan jo virke som dataene var helt hulter til bulter lagret på dvden og derfor tok det lenger tid, men nå er det smooth fra hdd. Spinupen for å verifisere at plata står i tok 1 sekund, altså ingen bråk! Hvor lang tid tok det å installere hele spillet? Og når platen er i drevet under harddisk spilling, vibrerer konsollen? Bare kjenn på den for å sjekke. Det gjør nemlig min en del når jeg er i dashbordet og det er en disc stående i drevet. Skjønner ikke helt hvorfor. Gir seg med en gang jeg åpner drevet. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 ca 10 minutt for innstallasjon. hvis man trykker eject under spilling popper man tilbake i dashbord. drevet står helt stille under spilling. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 INstallasjonen av eit heilt spill tar altså kortere tid enn det installasjonsfilene på ps3 tar veldig ofte ? Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 INstallasjonen av eit heilt spill tar altså kortere tid enn det installasjonsfilene på ps3 tar veldig ofte ? Devil may cry 4 tok vel over 20 minutter å installere på PS3 og det var vel bare 4-5 gigabyte som ble installert også. Viser hvor mye raskere 360 lader enn bluray drevet på PS3. Derfor så mange spill der som har tvungen installering. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Jeg tror jeg fikk installert Battfield Bad Company på litt over 5 min da (på ps3) Endret 31. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg tror jeg fikk installert Battfield Bad Company på litt over 5 min da (på ps3) Står her at installeringen er bare 300 megabyte på det spillet. http://community.eu.playstation.com/playst...ssage.id=774280 Så hvis den ikke er større er 5 minutter faktisk ekstremt lang tid. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Skjønner ikke akkurat poenget Kan bare si en ting for min del. De spillene som jeg har spilt på ps3 har jeg alltid hatt mye bedre opplevelse med pga. lite/ingen støy. Og jeg driter om det var liten installering eller ikke, osv. Skjønner du poenget mitt? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) tc47: Jeg skjønner poenget ditt, men det er jo ikke en reell problemstilling lenger... nå er jo Xbox'en også (praktisk talt) støyfri. Edit: Jeg synes også tvunget installering på PS3 er helt på trynet. Skulle vært mulig å velge. Minnes første gang jeg skulle starte min PS3. Var samme dag som GT5:P kom i butikken - og jeg MÅTTE ha en PS3 for å spille. Satte i kabler, skrudde på konsollen - satte inn GT5:P og skulle kose meg. Men nei, systemoppdatering! Tok ca. en halvtime. Når den endelig var ferdig, skulle jeg starte spillet. Nei, her måtte det installeres. 20 min der også. Endelig tenkte jeg, klar for å spille... Men, titteloppdatering. 30 min til. Sjeldent jeg blir så frustrert over en spillkonsoll første dag, i grunn... Endret 31. oktober 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Nå er jo Xbox'en like støyfri? Jeg har 13 GB på xbox'en min totalt, har vel noen demoer og videoer som jeg har lite lyst å slette. Og hvis jeg evt. sletter de, har jeg kanskje plass til ett spill; kanskje to hvis jeg er heldig. Ellers må jeg investere i noe som koster TUSEN kroner, og ikke har jeg noe valg for noe innimellom heller. Tvunget installering å ps3 er helt på trynet? De gir deg muligheten å bruke hvilken som helst intern harddisk for billig penge, sånn at du har friheten OG har en god spillopplevelse alltid. Mens MS tvinger meg å kjøpe akkurat den harddisken de vil at jeg skal kjøpe; og ikke uten at det er overpriset. Nei, Xbox'en er like støyfri om jeg evt. bruker 2/3 av de pengene jeg brukte på selve konsollen Endret 31. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Forstår at du er PS3 fanboy, men det er feil tråd å diskutere det i. Alle har forskjellige meninger - og for meg spiller det fint liten rolle om jeg har 40, 80 eller 500 gb disk i PS3'en. Jeg vil helst slippe en tvungen installasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå