Gå til innhold

[Slippes 19. nov] Xbox Live Dashboard Update 08 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står jo i mailen at man må registrere konsollen for at det skal fungere, såvidt jeg forstår gjør man dette på xbox.com. Når jeg logger inn der på mitt gamertag står det at jeg ikke har noen registrerte maskiner, og den spør om serienummer etc.

Gjør den det virkelig automatisk når man kobler til Live? Skulle stått litt tydligere i mailen synes jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Det står jo i mailen at man må registrere konsollen for at det skal fungere, såvidt jeg forstår gjør man dette på xbox.com. Når jeg logger inn der på mitt gamertag står det at jeg ikke har noen registrerte maskiner, og den spør om serienummer etc.

Gjør den det virkelig automatisk når man kobler til Live? Skulle stått litt tydligere i mailen synes jeg.

les en gang til, det står klart og tydlig at du automatisk får NXE til den konsollen du har registrert på Connect.

det betyr at du får en slik "new update" mld, når du logger på live.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
http://uk.xbox360.ign.com/dor/articles/924...d=2m45vxyvr5oo8

Dæven, stor forskjell på innstallert og ikke-innstallert!

Nice

EDIT: Så, alt jeg trenger for å få en preview av dashboard update er bare å være registrert på live?

HVa vil registrert si, bare ha xboxlive silver eller må du ha gold. eller er det på xbox.com?

Jeg har gold, tror jeg er registrert på xbox.com også.. husker ikke

Lenke til kommentar

Jeg fikk også mail :D Gleder meg til lørdag :)

Men skjønner ikke helt hva dere på forrige side snakker om, står kun i mailen at hvis man flytter HDDen eller minne kortet til en annen xbox blir den xboxen også oppdatert, og den vil ikke ha live før 19 november.

Står ikke noe om at din xbox ikke kan brukes på live.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er det ingen som har sagt heller John...

men man må ha vært med i Preview programmet, som var på Microsoft Connect siden, har du fått mail fra MS om det får du NXE imorgen eller lørdag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...