Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 hørt noe om det er plass til fler venner i NXE? litt labert med 100stk når det et over 14mill brukere på live Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 hørt noe om det er plass til fler venner i NXE? Nope. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hva skal man med 20GB da? Skal jo bare ha Gears 2 innpå der likevell så... Ojojojojoj...litt feil...beklager den dær...det skal jo stå 120GB selvfølgelig. Jeg beklager så mye, håper en slik sinnsyk feil ikke skjer igjen. Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hva skal man med 20GB da? Skal jo bare ha Gears 2 innpå der likevell så... Ojojojojoj...litt feil...beklager den dær...det skal jo stå 120GB selvfølgelig. Jeg beklager så mye, håper en slik sinnsyk feil ikke skjer igjen. Yea! You Better be sorry! Shame on you! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Bilde i signaturen er fy fy fy. Men lurer på en ting, kan du bruke vanelige bilder som gamer picture eller hva det no heter, og ikke bruke de stygge avatarene? Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ja, dem sier så.. Bilde og bilde... bare litt grafikk Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fjerner ikke du det, gjør moderator det for deg. Og det vil de helst slippe. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 “On the date we release it, it will be a global message to update the console and if you don’t do it through our connected service, you will be able to do it on disc, so when you buy the latest Gears of War, or whatever game purchased after the release of the Dash it will have the new Dashboard in the disc and it will automatically update your Xbox.” sikkert postet før, men, men. de snakker om NXE og som dere vet så kommer "utstyr av krigen2" 7 november. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 sikkert "låst" på disken da til 19.nov Lenke til kommentar
Jozan Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Synes "Gir av Krig 2" høres bedre ut.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Her starter diskusjonen om hva Gears of War 2 er på norsk. Vær så god. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 sikkert "låst" på disken da til 19.nov Men xboxen må vel være tilkoblet live for å vite hva datoen er? Min xbox restarter tiden etter den har blitt skrudd av og på - hvis den ikke er tilkoblet live. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ja, verkar litt ulogisk at den skal vere låst på disk fram til 19. I så fall kan det vere dei skipper med NXE med nye GeOW dvd'ar etter 19. nov, som dei sikkert vil gjere med dei fleste spel dei produserar etter den datoen, sjølv om spela har kome ut før. Ikkje veit eg.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Ja, men det høres ut som et lite tiltak. Det hadde jo vært en grei ide hvis de hadde bare lagt updaten på en cd, slik som de gjorte med SP1 til XP. Da kunne man bestille cd'ene gratis på nett, man fant de også i el-butikker. Jeg håper hvertfall det blir enkelt å skaffe updaten uten nett, jeg har kun nett under permisjon. Endret 19. oktober 2008 av Bertelsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 kanskje de som kjøper Gears 2 får NXE litt før andre?, det hadde vært en kul greie Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Ja, men det høres ut som et lite tiltak. Det hadde jo vært en grei ide hvis de hadde bare lagt updaten på en cd, slik som de gjorte med SP1 til XP. Da kunne man bestille cd'ene gratis på nett, man fant de også i el-butikker. Jeg håper hvertfall det blir enkelt å skaffe updaten uten nett, jeg har kun nett under permisjon. Såvidt jeg vet, så kommer de til å legge den med på noen spill som kommer ut rundt de tider. Gears of War 2 f.eks. Men kanskje litt drøyt å kjøpe et spill for en update. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 I værste fall trur eg det skal gå greit å kunne brenne ut updaten på ein cd/dvd, og installere på Xbox'en. Eg kan ikkje sjå kvifor MS skulle hatt noko i mot dette. I tillegg fann eg fram til følgjande: http://www.xbox.com/en-US/support/systemus...stemupdates.htm Visste eg hadde lest dette ein stad. Så du kan berre få ein ven til å brenne ut updaten, og sende deg i posten Bertelsen Burn a DVD or CD Your other option is to download a file from Xbox.com and burn a DVD or CD. Use this method if you don't have your console connected to broadband, or if you use a dialup connection to the Internet. You could even do this at a friend's house who has a broadband Internet connection and a DVD or CD burner. To create an update disc you need the following: * A DVD or CD burner. * A blank, writeable DVD or CD. * The update file from Xbox.com. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 kanskje de som kjøper Gears 2 får NXE litt før andre?, det hadde vært en kul greie Haha.. Då hadde MS fått høyre det av fansen (som ikkje er fans av GeOW). Då kunne nok like godt MS lansert updaten på marketplace samtidig, ettersom det ville tatt datakyndige folk kort tid å fått henta ut updaten frå disken, for så å laste opp på det store nett. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Håper bare nå som NXE skulle gjøre det lettere å legge inn små ting at vi vil se nye ting bli langt inn fortløpende. F.eks. DivX støtte, osv. Birger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 divx har da vært der en stund.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå